☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Leser her at det er så mye klaging på mennene så jeg må bare få si at samboeren min er helt fantastisk. han passer på både meg og den lille som snart kommer. Og siden sex lysten min er blitt helt borte i svagerskapet så respekterer han dette uten problemer. det blir jo all mulig kosing men ikke akkurat sex. Og jeg syter og klager så det holder, men vi snakker mye sammen om det og han vet at det ikke er meg, men hormonene som gjør det, så takk til han for at han er som han er!
januarblomst Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Så godt og høre flere som har mistet sex lysten og har snille menn som forstår og godtar det. Er helt borte for min del.. ser fortvilelsen hans i øynene mange ganger,stakkars mann sier jeg bare...! Fra 5 ganger i uken til.... tja..toppen 1..! Hurra for menn som takler det! :-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Jepp, det samme her... Synes synd på han men lysten er bare helt borte.... Men har lovet å gjøre det godt igjen med en gang hun er født Nei, han er bare verdens snilleste. Hurra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå