2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei hei =) sitter her plusselig med to nye barnevogner, ble litt kræsj..hehe så viss noen er ute etter en helt ny, å ubrukt barnevogn, så si i fra.. Den ligger åsså på finn.no =) http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10817817
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hvordan har det seg at du har to nye barnevogner da? Var inne på finn og så bildet av vogna. Hvilket merke er det?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 jeg kjøpte en, så hadde sambo tydlig viss kjøp en å skulle overaske meg så sånn kan det gå... det er en vogn fra banas beste.
veslamøy Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Om du har kvitteringen så får du jo levere den tilbake til butikken.. da får dere jo også igjen alle pengene :-))
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 men i all verden er ikke vogn noe man er sammen om å kjøpe??? En helt utrolig historie!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Du sier det er en vogn fra barnas beste, så jeg skulle gå inn å titte der for å finne ut mer om vogna før evt kjøp, men det gikk ikke...... Kan du være så snill å si hvilken leverandør det er, altså merket på vogna/modellnavnet?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2007 Barenvognen var en babybesy vogn. men er solg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå