Gå til innhold

Kom igjen jenter=)

*Bluberrypai*og 3 prinsesser=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere være så snille å få meg til å tru på meg selv litt.... har tenkt å ta teoriprøven imorgen og er såååååååånervøs, vet ikke om jeg tør.

Vær så snill å fortell meg at jeg kommer til å klare den med glans=)=)=)

Takk på forhånd snille dere=)=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bruker hodet like klokt som du ellers gjør (etter det jeg har erfart) så kmmer du til å stå med glans!!

Skrevet

Hvis du har lest og forberedt deg, så går det bra!

Ta deg god tid med spørsmålene, les både spørsmål og svaralternativer nøye, og minst to-tre ganger og tenk grundig! Detta går så bra, så!

Skrevet

Det klarer du med glans =)

Lykke til =)

Skrevet

Det går sååå fint så :) ikke noe å være nervøs for! Det værste som kan skje er at du taper noen penger...

Skrevet

Selvfølgelig kommer du til å stå med glans, vennen! Det er det ikke tvil om! du kan jo mer om trafikken enn de fleste sauene som fiser rundt i bilene sine her på veiene! Jeg tror ikke men jeg vet at du vil klare det!!! Krysser det som krysses kan for deg i morgen, kjære! *suss og klem*

Skrevet

dette kommer til å gå kjempe bra:)

lykke til:)

Skrevet

Tusen takk jenter, dere er gode å ha.

Å håpe håpe håpe, jeg håper at jeg tør(har vel egentlig bestemt meg for å gjøre det) og håpe at jeg består, vil ikke vente 2 nye uker....

Skrevet

Dette klarer du. Du er mye smartere enn mange andre som overhodet ikke burde fått lappen.

Stå på jente!! lykke til!!

Skrevet

*stirrer manisk inn i krystallkule*

Jeg ser...jeg ser...jeg ser LAPPEN i din nære fremtid! :oD

Skrevet

Tusen takk igjen jenter=)

Nå gjelder det, om en time sitter jeg der nede på trafikkstasjonen i lillestrøm.

Ååååååååh jeg er såååååååå nervøs, jeg må klare det, jeg må. Eller så blir jeg så irritert på meg selv. For jeg vet jeg kan kan klare det, bare jeg ikke blir for nervøs

Skrevet

Oj, oj. Masse lykke til. Dette greier du uten problem. Du står med glans :)

Skal krysse fingre og tær for deg i dag jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...