nick_299645 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vi flytter dit på lørdag, og jeg håper på å treffe andre som evt. bor eller skal flytte dit nå, tips mottas med stoor takk, for er så spent på hvordan dette blir. Har en som blir 6 og ei på 2. Skriv for all del hvis du vet litt, jeg har hørt om trollklubben der og det virker jo bra... Elsa
molle Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Trollklubben er veldig kjekt for oss norske. Og neste helg er det Sjørøverfest også. Se på www.norgesklubben.ch for informasjon. Hvor i Zurich skal dere bo? Du kan gjerne maile meg på [email protected] hilsen sylvia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå