bente69;) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/09/508406.html Blir sååååå steike forbanna, hvordan er det mulig å være såååå forbanna dum!! Har en mer en to celler så skjønner en vel at en ikke kan sette igjen hunder i bilen i 2 timer, når gradestokken nærmer seg 30 grader. *grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr* Syns såå synd på de stakkars 3 hundene:((( tenk hvordan de har hatt det inni bilen før de døde *snufs*
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Huff, dette er tragisk. Æsj, den Ikea turen var vel viktig! Det står at de to hundeeierne er mistenkt for dyremisshandling og vil trolig bli siktet i saken, god er jo det da. Alikevel, hvordan kan vi mennesker være så uansvalige? Hvorfor skjer dette hver sommer?
PopUp Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Fy faen! Hadde ikke kostet meg en dritt og slått inn rutene på den bilen... Helt grusomt!!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg var på Ikea i dag! Hadde jeg sett dette hadde ikke bilen hatt vindu! Huff.. så forferdelig!
chill+enda en til Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Skulle ikke tro at det gikk an å være så DUM! Har ikke ord, fy søren!! De stakkars hundene da, huff... Ufattelig... trenger vel ikke være rakettforsker for å forstå at to timer i bil, uten lufting og vann, og i den varmen, kan ende sånn?!?
Maisie Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Fatter ikke hva folk tenker med. Ikke lufting, ikke vann, og borte i to timer i den varmen. Stakkars hunder! Håper de ikke led veldig.
Anonym8579 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Forferdelig... Men, synes faktisk ikke de kan kalles dyremisshandlere fordet. Forferdelig ubetenksomt JA! Men at de med vilje og mening misshandler dyrene sine? NEI... De har det nok forferdelig nå disse hundeeierene. Alle mennesker gjør feil, desverre var dette en forferdelig feil, og uskyldige dyr ble lidene.
PopUp Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Når de har tre hunder, regner jeg med at de var vante hundeeiere, og da mener jeg at det var dyremishandling det de gjorde...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Vet du hva? Jeg var på Barnas hus idag, kl.1700, 29 grader!! og der, i parkerings plassen, var det en baby (ett åring kanskje) som satt i låst bilALENE, uten luft!!!!!! Vi sa ifra til ansatte på Barnas Hus, og de tok kontakt med de som jobba på Lefdal (butikken ved siden av)...for å se om foreldre var der... At det går an!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Helt utrolig at det går ann
ippemo får augustbaby Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Fy faen. Håper de aldri får ha noen dyr (eller unger eller noen som er avhenginge av dem!) igjen! Dumme, dumme mennesker!
Maisie Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Hvordan gikk det med babyen? Fant dere foreldrene? Ingen som knuste ruta på bilen for å få ungen ut? Helt utrolig at noen gjør sånt! Det kjæreste man har!
SnupsaTupsa Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Så det i sta... forferdelig trist ( og jo, det er dyremishandling! Det er ikke lov å være så ubetenksom når msn har ansvar for et liv (faktisk tre! her!). Vi lærte på hundekurs at hvis vi så sånt skulle vi knuse ruta med en gang! Ikke gidde å se etter eieren engang. Det er dyremishandling og du har lov til å knuse den ruta, og ingen kan kreve deg for noe erstatning for det. Så kanskje hundeeieren lærer noe til en annen gang også som de sa... Hadde jeg sett en baby sitte innestengt i en bil i denne varmen tror jeg at jeg hadde ringt politiet eller noe. Hadde ihvertfall ikke turt å gå fra bilen før noen kom! Synes det er ille nok med babyer og småbarn alene i bilen sånn til vanlig...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Min man sa at de burde knuse ruta på bilen.. men de på Lefdal sa de skal rope med høytaler først. De fra BarnasHus ville ringe politiet!!! Vi måtte dra avgårde vi, hadde en veldig sliten 3 åring og en kjempesulten 6 mnd snuppa!! Men ja... det var utrolig!
Maisie Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Huff! Da håper jeg at de fikk tak i foreldrene. Ville nok ringt politiet, ja. Er det ikke forresten ulovlig å la barn sitte alene sånn i bil?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 det var det de på barnas hus sa, at det var ulovlig (unansett vær....)
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 Hadde ikke kosta meg fem flate øre å knust rutene på den bilen... *sint*...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. august 2007 #18 Skrevet 10. august 2007 Hva med FORELDRE som forlater barna sine og barna dør pga varmen fordi de er i senteret i flere timer om barnet sover? Akkurat det samme - og det har skjedd å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå