Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvordan bruker dere den?(mens dere ammer, etterpå..osv..), Hvor ofte? hvorfor? hvis man ikke har så mye melk da?
Jeenie Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg bruker den for å ta bort den verste sprengen om den kommer sånn at det er en stund til neste måltid, eller for at lillegutt skal klare å spise... er ikke lett å få i seg noe fra en knallhard sprengfull pupp...
benedicte&smiley Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 min sønn (2mnd) tømmer egentlig brystene ganske bra! men har brukt den noen ganger når de har vært kjempe fulle spes på morningen vist ikke han tømmer de helt. men ikke ofte. vist ikke du har mye melk bør du vel pumpe litt for å få opp produksjonen, men jeg har lest at du produserer så mye babyen trenger...
tysmar Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg bruker pumpe noen morgener i uken (for da er det mest melk), og fryser ned melken. Gjør det fordi da kan jeg gå ut av huset mens far passer babyen innimellom, og da har jeg melken klar. Har elektrisk pumpe (mendela mini electric), og pumper da ca en halv time, og får 50-100 ml. Tar bare en pupp, så hun skal ha nok melk. Du får mer melk når du pumper, men de første dagene kan det være i minste laget, så da kan du pumpe ut og ha i kjøleskapet til kvelden, i tilfelle hun blir sulten og du ikke har nok. Hvis hun legger seg uten å trenge melken du har pumpet ut, kan du fryse den til senere anledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå