Gå til innhold

eli smedvik...noen som har vært der


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært der på ordinær ul og fått 3d ??

 

jeg var der og da spurte jeg henne om vi kunne se,men hun brukte d kun i nødstilfeller sa hun

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja eg har vært der og me prøvde å se litt 3d men nurke låg litt feil til at det ble bra, men eg spurte ikke... du mener hu ved siden av kilden?

Skrevet

ja jeg mener henne

Skrevet

Ja jeg har vært der tre ganger og fått 3d hver gang. Men har nok noe med at jeg har spesiell oppfølging siden jeg fikk så alvorlige komplikasjoner i forrige svangerskap. Er strålende fornøyd med henne. Hun tok forresten hastekeisersnitt på meg for to år siden.

Skrevet

å har hun drevet med det også hun.kansje hun tok på meg også da for det var en dame d og.

Skrevet

Jeg går også til henne, var der på ordinær ul, og såg at hun hadde 3d.. håpte kanskje jeg kunne spørre om å få det en gang senere, men blei litt skuffa nå hvis hun var vanskelig på det...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...