marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 noen som har vært der på ordinær ul og fått 3d ?? jeg var der og da spurte jeg henne om vi kunne se,men hun brukte d kun i nødstilfeller sa hun
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 ja eg har vært der og me prøvde å se litt 3d men nurke låg litt feil til at det ble bra, men eg spurte ikke... du mener hu ved siden av kilden?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 ja jeg mener henne
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ja jeg har vært der tre ganger og fått 3d hver gang. Men har nok noe med at jeg har spesiell oppfølging siden jeg fikk så alvorlige komplikasjoner i forrige svangerskap. Er strålende fornøyd med henne. Hun tok forresten hastekeisersnitt på meg for to år siden.
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 å har hun drevet med det også hun.kansje hun tok på meg også da for det var en dame d og.
snart_tre_små Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Jeg går også til henne, var der på ordinær ul, og såg at hun hadde 3d.. håpte kanskje jeg kunne spørre om å få det en gang senere, men blei litt skuffa nå hvis hun var vanskelig på det...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå