Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Snuppa mi 3 mnd er så utrolig sutrete hele dagen. jeg fullammer, men noen ganger gir jeg flaske i tillegg. ho blir mer fornøyd da. føler at ho ikke blir ordentlig mett av melka mi. noen ganger ligger hun å vrir seg og blir sint. er det tomt da eller? jeg kan jo klemme ut selv men.. sovner også mye fortere etter hun har fått flaske. jeg vil jo helst bare amme. men hvordan skal jeg få til det igjen? er så slitsomt. har ikke noe rutine og det føles som økedager hver dag!!! skulle ønske det var sånn at hun spiste hver 3 time liksom... kan noen hjelpe meg?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Sutring kan jo være andre ting også, men hvis hun blir fornøyd av å få tillegg, så er det vel sannsynlig at hun gjerne vil ha mer. Har du prøvd å legge henne til skikkelig ofte et par dager for å øke? Sånn type hver eneste time mens hun er våken? Det fungerte bra her, men det var ikke før knøttet ble over 4 mnd at det ble mer rutine på amminga...noen dager ville han ha pupp 2-3 time og andre dager 3-4 time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå