Gå til innhold

Noen som har diabetes her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på....

 

Når var barnet født i forhold til termin (igangsatt?)?

Hvor mye veide det ved fødsel?

Hvor mye veide det senere (f.eks 4 mnd kontroll)?

Når begynte dere med grøt?

 

Snuppa ble født 5 dager før termin (igangsatt) og veide 3500. De var "overrasket" over at hun ikke veide mer, da det tydeligvis var vanlig med barn av diabetikere. Ved 4 mnd kontroll veide hun 7025, litt over gjennomsnittet ifølge HS. Fikk bare mm til 4 mnd, da vi begynte med grøt på kvelden.

 

Takk for at dere gidder å svare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...