Yo&La+spire Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Lurer på.... Når var barnet født i forhold til termin (igangsatt?)? Hvor mye veide det ved fødsel? Hvor mye veide det senere (f.eks 4 mnd kontroll)? Når begynte dere med grøt? Snuppa ble født 5 dager før termin (igangsatt) og veide 3500. De var "overrasket" over at hun ikke veide mer, da det tydeligvis var vanlig med barn av diabetikere. Ved 4 mnd kontroll veide hun 7025, litt over gjennomsnittet ifølge HS. Fikk bare mm til 4 mnd, da vi begynte med grøt på kvelden. Takk for at dere gidder å svare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå