Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 opp 18 kg og fremdeles 5 uker til termin... HJEEEEELP jeg kommer til å eksplodere snart... uffameg... hva med disse 12 kgene man skal opp da? er jo 6 kg over allerede. kan jo ikke slutte å ete heller..
M&MH Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg har gått opp 25kg og 2 uker til termin...skjønner ikke hvordan:-( meeeeen, skal da klare å ta av disse kg også!!:-D
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 klart du ikke skal slutte å spise...hørt sånnt tull.. hihi.. spis og ikke ha dårlig samvittighet i det hele tatt.. man SKAL gå opp når man er gravid,noen går opp lite,andre går opp mer...slik er det jo bare.... men du?? nye magebilder snart eller..???
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 jeg syns 10 er mye jeg..ca 10 kg har jeg gått opp, har 5 uker til termin..Men d er visst ikke så mye sier de...
SokkeLaila Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Den vekta -den vekta.. Uansett hva jeg gjør eller ikke gjør, så veier jeg mer enn dagen i forveien.. Har heldigvis ikke gått opp sååå mye -men har 6 uker til termin, da.. Det skal bli en deilig, deilig august, dette!
snuske♥2 Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 kommer jo også mye an på om dere har masse vann i kroppen...det har ikke jeg men likevel 12kg+ så hva kan jeg skylde på...?
Anele&Solstråla Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Har gått opp 13 kg og har 12 uker igjen til jenta mi kommer...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Ja magebilder skal jeg alltids få slengt ut =) ligger noen på profilen min, er vel noen uker gamle... hehe nei slutter nok ikke å spise nei (nettopp spist en svær omelett med masse ost og skinke, løk og krydder...) så kiloene får bare strømme på... men forstår virkelig ikke hvor de kommer fra! men har jo litt vann i kroppen da...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Jeg har heller ikke no vann i kroppen..Men har heller ikke merket, d er ikke synlig, at jeg har gått op 1 gram..bortsett fra den store magen da:) Å den må jo nesten få være der:
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 hehe, jeg starta på 50kg, og veier nå 74... det kjennes på kroppen for å si det mildt... har fortsatt 4 uker igjen.. en trøst er at straks babyen blir født, beg man å rase nedover igjen. og godt er det!! så bildene på profilen din. du ser jo flott gravid ut!! :-D spiser forøvrig en del selv. hehe, men det er nå jeg har tid til det:)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 takk skal du ha =) ja det tar på å legge så mye på seg men det går vel bort igjen =)
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 He-he. Gikk på vekta i går og den viste 90 kg!!! Utgangspunktet mitt var 66 kg. Gikk plutselig opp 5-6 kg på en dag og fikk elefantføtter. Ikke går det av igjen heller, vært sånn i halvannen uke. Skal i bryllup med bolletrynet mitt i morgen og blir garantert å føle meg kjempelekker! Kommer til å få mange kommentarer regner jeg med. Festlig. Mamma har vært så grei å engasjere seg i skoproblemet mitt til bryllupet(kommer ikke inn i crocs engang litt utpå dagen) og kjøpt meg sandaler med reim kun mellom tåa. Sølvfarget reim som passer til kjolen. Prøvde kjolen i går og måtte faktisk bare le. Ser helt ut som en flodhest! To uker til termin, men lillebror er hjertelig velkommen ut før det. Klem til alle tjukkasser!!!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Har faktisk gått opp mindre denne gangen enn med nr. 1. Gått opp 7 kilo foreløpig, og veier 60 kilo nå...håper ikke jeg legger på meg 23 kilo som sist gang. DET var tungt å bære på, hehe. Annet problem er at magen er så stor at jeg må igjen ut å kjøpe nye bukser, fordi de jeg hadde i 5.-6. mnd ikke passer lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå