MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 har lyst å prøve å male litt med Lukas, men på en sånn pakke med maling sto det fra 3 år og oppover....noe grunn?
~sjiraff~ Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hvis han er fæl til å putte fingrene eller ting i munnen hadde jeg ventet. Hvis ikke er det sikkert bare å prøve )
LegallyBlond Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Har malt mye fingermaling med sønnen vår som ble 2 år i mai, lenge siden vi begynte med det. Vasker godt etterpå og passer på at han ikke putter fingrene i munnen. Har en fille liggende og tørker av litt etterhvert. Går veldig fint =) Grunnen til 3 år+ er vel at maligen ikke bør spises.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Sett i gang. Finger maling lagd til barn skal være gift-fri. . Mine på et år har fått lov å male. Niesa mi bæsjet ut farga bæsj, men ble ikke syk av det. Aner ikke hvorfor det er 3 års grense på så mye tegnesaker!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 For tidlig? Tror ikke eldste her var mer enn 7-8 mnd. da han begynte å male. Vi hadde sånn helt giftfri maling.. husker ikke hvor jeg kjøpte det.. men tok ikke lang tid før vi gikk over til noe sånn vanlig for barn som man får på panduro ol. Bare pass på at ikke han spiser så mye av det, hehe.. Et tips.. sett klart en stor balje med vann og ha tørkepapir håndkle, klut osv klart og er det varmt nok i rommet så la han bare sitte i bleia og male, da kan du bare lempe han over i baljen etterpå uten å få maling utover det hele. Lurt og investere i en voksduk ;-) Et annet tips.. Fra eldstemann her var ca ett år fikk han male på lerret.. Han malte til alle i nærmeste familie sine fødselsdager ett år. Må få si at det ble utrolig flott. Og folk har hengt de opp på veggene sine og fått masse positive tilbakemeldinger. (Oldeforeldrene ble spurt av den kunstinteresserte hjemmehjelpen hvilken kunstner det var for hun syntes det var så flott. Han hete Isaac og er ett år hadde oldemoren sagt da, hehe). Bare sett i gang.. På panduro har de også pensler til barn ;-)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 da skal eg jammen meg kjøpe fingermaling til han....er ganske forskjellig fra dag til dag med å putte ting i munnen...... takk for svar=D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Lille malte med fingermaling før hun var 1 år hun. Hehe. Masse gråpapir på gulvet og lot henne gjøre som hun ville. Gøy det. Blir masse fine fingeravtrykk og fotavtrykk når de går over det (Om de går da). Du kan klippe en bit ut og ha i minneboka til ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå