Gå til innhold

Gir vi blomster til alle som mister barna ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er en svimlende sum som er samlet inn, hva med å dele den i to eller tre ?

Og så kanskje Hønemor kunne få ?

Og Hotte charlotte ?

Eller er jeg laaaaaaaaangt ute av kjøre ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er langt ute å kjøre ja... smålig vil jeg faktisk våge å si..

Skrevet

hæææ...nå er jeg ikke med. Har Hotte Ch. og hønemor mistet barnet sitt ??

Skrevet

Når du sier "vi" så regner jeg med at du har vært med å bidra? Hvorfor ble du med på blomstene om du ikke syns noe om det da?

Skrevet

Ikke smålig, da har du ikke lest innlegget mitt rett.

Jeg ville bare dele summmen på flere.....

Skrevet

e det mulig Råddåræva ? E det mulig ?????

Skrevet

Folk må da få lov til å gi blomster til dem de vil. Kan du ikke høre om det er noen so vil være med på blomster til noen av de andre du nevnte da?

Skrevet

Nei, det vet ikke jeg.....feriemodus her skjønner du...

Skrevet

Hotte Charlotte har blitt bedratt av mannen sin, men ja Hønemor mistet barnet sitt.

Hi, Nå var det vel heller slik at det var mange som ville bidra med sin sympati til Lillegull og da blir det ganske stor sum av det etterhvert. Men et fint blomsterarrangemang er heller ikke billig og resterede sum av pengene går til noe gøy for de andre barnen mitt i all sorgen.

Hvis du føler dette som urettferdig står det deg fritt å starte insamlinger for hvem du en ønsker!!!

Skrevet

Jeg føler vel ikke noe urettferdig, jeg syns dere er litt harde her og angriper meg.

Alt jeg ville var å foreslå om ikke summen kunne deles på flere.

Merkelig at ingen andre enn meg har tenkt tanken.

Skrevet

Ok....hoff, nå ble jeg litt satt ut ang Hønemor ;(

Takk Cat ;)

Skrevet

Jeg mener ikke å høres streng ut eller angripe deg på noe vis, svarer bare ærlig på spørsmålet ditt.

Jeg trur det kan bli vanskelig å dele opp et slikt innsamlingsprosjekt fordi det er forskjellig hva mennesker har fulgt med på og hvilket forhold man føler man fått til de forskjellige. Da trur jeg faktisk mer på å samle inn til hver enkelt i så fall.

Men hva jeg vet så har Hønemor allerede fått blomster av flere her inne. ;o))

Skrevet

ja det er så trist, synes det har vært mange nå en stund :o(

Skrevet

HI: det var ikke meningen å angripe deg på noen måte. Men da jeg leste innlegget ditt så tolket jeg det som om du mente at det var feil å skulle gi blomster til lillegull.. type "hvorfor er hun så spesiell at hun får blomster".. og da tenkte jeg at det må folk få lov til å gjøre som de vil med. Grunnen til at summen ble så høy, er nok at så mange ville bidra.

Skrevet

Grunnen til at jeg "arrangerte" dette var fordi Lillegull har vært med oss siden hun ble gravid med Mikael. Oppdatert oss hver gang det har skjedd noe, og hun har nok rørt mange hjerter her inne.

De fleste av oss her inne har jo fått ett forhold til henne og Mikael denne tiden. Grått med henne og trøstet henne i den tunge tiden.

Da jeg laga den tråden om blomster visste jeg ikke at gutten til Hønemor kom til å dø.. Helt forferdelig det og selfølgelig!!

Og jeg er åpen for at vi gir blomster til henne og jeg, men da håper jeg noen andre tar på seg oppgaven..? Er ikke bare bare og samle inn penger fra 100 personer, kjøpe, fordele, overrekke gaven osv.

Jeg tok jo på meg oppgaven om Lillegull iom at hun bor noen km unna meg.

Skrevet

Må innrømme jeg stusset litt på det selv i ettertid.. At det blir skjermet rundt enkelte mens andre blir hengt til tørk..

Skrevet

Ja okei, jeg skal lage en liten innsamlings aksjon for de andre to.

Hvem blir med ?

Skrevet

Legg heller ut den oppfordringen på skravle du. Som anonym inne på kranglesiden trur jeg engasjemanget vil bli heller labert:

Skrevet

Ta innsamlingen deres gjennom PM, og ikke foran "alle"... Jeg syns det er direkte stygt og gi blomster til ei, men ikke til en annen som har gått gjennom akkurat det samme.

Fin tanke og gi blomster altså, men tror det kan virke slemt mot de som sitter og føler seg alene...

U see???

Skrevet

Skjønner det godt jeg. Men som sagt, hønemor hadde ikke mistet sønnen sin da jeg begynte med dette. Jeg visste heller ikke da at han var syk!

Bedre å hjelpe noen enn ingen?? Hva om alle skulle tenkt sånn som deg? At vi må hjelpe alle i stedet for ingen? Synes ikke noe om det jeg. Hva om vi skulle hjulpet alle her inne som har det vanskelig? Da hadde jeg ikke hatt tid til å gjort noe annet da. For forferdelig ting skjer hele tia. Både på Dib og i RL.

Det ble no sånn denne gangen. Hvis det skal gies noe til Hønemor, håper jeg noen andre tar seg av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...