Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei tulla vår skal snart ta 15 mnd vaksina si. Jeg bare lurer på hvordan deres barn reagerte på den vaksina og hvor lenge etter de fikk en evt reaksjon? Fint om noen gidder å svare:o)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 gutten min er over 16 mnd da, men fikk 15-mnd vaksinen idag. har foreløpig ikke reagert noe, men helsesøster sa at de vanligvis kunne få feber etter 7-10 dager. alvorligere reaksjoner var visst veldig skjeldne. så jeg håper bare på at lillegutt ikke får noen reaksjon i det hele tatt ) går sikkert bra med tulla di og )
*Jente06*gutt08* Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Tulla vår fikk reaksjon 8 dager etter hun hadde fått den, låg på ca 40 i feber og veldig "mamma mamma mamma", 2 kvelden hørte jeg et hyl kl 22.30, jeg sprang inn til henne og hun hadde 41.1 !!! Ga ny stikkpille og satt oppe med henne til den gikk ned til 40. Dro til legen dagen etter og da hadde hun fått betennelse bak i ørekanalene og var sår/betent bak i halsen, doktor sa at dette kom at vaksinen og trengte ikke få noe for det. Hun var velikke seg selv på en uke.... Mitt råd, garder deg med at du har avlasting fra mannen din eller andre som kan hjelpe deg... Mannen min jobber borte, så jeg var veldig sliten etter en uke:) MEN doktor sa også at med så høy feber som tulla hadde, opplevde han kanskje 2 ganger i året....så jeg tror ikke det er så mangen som får det så kraftig reaksjon....
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 ja snuppa her får også vaksina si sent pga ferie o.l Har ei snuppe fra før og og mente å huske at hun fikk litt feber noen dager etter vaksina var tatt. Huff glemmer fort(eller fortrenger hihi) Takker for svar,og lykke til med lillegutt:o)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Uff stakkars tulla di:o( Har heldigvis mannen min innen rekkevidde og familie rundt meg hvis det skulle bli kraftig reaksjon. Hååper ikke tulla er en av de få tilfellene som dessverre tulla di var.
*Jente06*gutt08* Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Nei håper ikke det...for det var ikke gøy for verken meg eller tulla....Glad det er over:) Men jeg ønsker dere lykke til, det går nok bra:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 har heldigvis ikke vaksinert mine babyser, da jeg ikke ofrer ungene mine i religiøse ofringsritualer på helsestasjonen hvor en hallelujainspirert helsesøster skal stikke en nål inn i ungen min å sprøyte inn stoffer med phenol, formaldehyd, polysorbat 80, octoxynol-9, alluminium, dyrerester, aborterte menneskefostre, virus, bakterier med ulike helsefremmende proteiner:-) Så lenge ingen vil gi meg en vaksinekontrakt på at ungene mine slipper ADHD, autisme, barneleukemi, astma, hjernehinnebetennelse, hjernebetennelse og kreft de første 10 årene etter en vaksinasjon så velger jeg heller å la være. Eller man skal være utrolig god hvis man finner et uvaksinert barn med disse sykdommen:-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Javel.... Velger nå å stole på Folkehelseinstituttet jeg. Hvis alle hadde tenkt som deg så hadde vi innført disse sykdommene for fullt igjen. Godt vi er forskjellige da.
En_av_hver Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Heldigvis for deg at de fleste andre vaksinerer barna sine da, sånn at DINE barn slipper å bli syke:-)
så var vi 4 Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Trodde de som ikke ble vaksinert som regel fikk sykdommene uansett. Menmen.
MintCondition Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Jenta mi reagerte ikke i det hele tatt, hun har ikke reagert på noen av vaksinene...sov kanskje en litt ekstra lang dupp etterpå bare. Det er faktisk sjelden at unger blir SYKE av vaksinene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå