cherry coke Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har ei veninne som jeg elsker å være sammen med. Når vi går ut på byen har vi det alltid moro og hun er sprudlende og positiv. Men, når vi skal treffe folk på fest/vorspiel som vi ikke kjenner noe særlig(kjenner kanskje en eller to stk) blir hun aldri med! Hun sier at hun ikke kjenner de, og derfor blir det ikke gøy. Da vil hun heller at hun og jeg skal sitte alene.Det irriterer meg litt for man vet jo aldri før man har prøvd! Jeg er mer sånn jo flere jo bedre og synes st det stort sett er kjempegøy å bli kjent med nye folk... Forstod dere dette? Hvordan er dere?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 litt av hvert...ofte trives jeg best med "jentene" når vi skal ut:-) Enten det er den ene eller andre gjengen; fotball, vennevenner, jobb etc...Liker egentlig ikke altfor mye mingling
cherry coke Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg trives også best med "jentene":) Men hun blir ALDRI med!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 jeg er litt av begge deler kanskje.. avogtil syns jeg det er kjempe morsomt å bare sitte to,meg og min beste venninne,avogtil er jeg i humør til flere.kommer an på
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg er VELDIG sjenert og liker meg ikke noe særlig bland folk jeg ikke kjenner! Men jeg prøver å skjerpe meg, og bli med på ting! Mener jeg er såpass voksen at en dag må jeg kunne klare å komme over det sjenert-greine der! Og hver eneste gang (ikke det at det har skjedd så mange ganger men) så har det vært kjempekoselig! Og jeg har aldri angra! Som i helga, skal jeg i utdrikningslag hvor jeg kjenner 3 av 13! Kiler litt i magen, men gleder meg også veldig! Mener man bør ta det steger, og overvinne frykten i enkelte tilfeller! Jeg har hatt stort utbytte av det hvertfall =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg er veldig sjenert så jeg liker best å gå ut med folk jeg kjenner. "Drukner" veldig når jeg er sammen med endel nye folk, eller veldig mye folk. Så jeg kan være gøyal i venninneflokken men er mer stille og "kjedelig" når det er fest med mye ukjente... Og det er ikke fordi jeg ikke har prøvd, altså ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå