Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vi skal til Mallorca i slutten av august med en tass på 7 mnd. Han spiser både grøt og middagsglass fra Nestle. Er det noen som vet om de selger nestle eller hipp i mallorca?
Mamma'n_til_bamsemumsen Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Lurer jeg på også.... Hei hei soulbeauty... Klem fra foten... he he...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hehe...halla på deg:) Imorra er d bare 2 uker igjen til vi reiser, jippi:) Klem fra Hode
mamma i sør Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Du får både Nestle og Hipp på Mallorca. Det er litt mer sukker i grøten . Vi reiser også nedover samme dag som dere. God tur!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Takk for svar:) Dere skal nedover dere oxo, ja...hehe, familie-mecca på Mallorca;) Hvilket hotell skal dere bo på da? Vi skal bo på Viva alcudia sun village...aldri bodd der før, håper d er bra.
mamma i sør Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Vi skal bo på Sunwing. Har vært der før. Deilig å bare kunne gå rett ned på stranden. Hvor lenge skal dere være? Vi blir en uke men, kunne godt ha tenkt meg to uker nå etter denne sommeren.
tezzzer med 3 Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Vi skal også til sunwing 28...! Jippi gleder meg!!! Skal til Cala Bona vi da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå