Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Av og til dovner jeg bort i ulike kroppsdeler, og så blir de vonde. Vondtene varer en lang stund, som regel går det over gjennom natten. Vet noen hva dette kan være? Har ikke så mye vann i kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med at bena mine dovner bort i løpet av natten. Har heller ikke mye vann i kroppen. Vet ikke helt hva det skyldes, men kanskje at kroppen belastes på en annen måte enn ellers og at det påvirker blodsirkulasjonen. Hmm...vet ikke.

Skrevet

samme her.. våkner når jeg ligger på siden av at det føles dovent, også blir det ømt og vondt etterpå.. har tenkt at det kan være fordi kroppen har blitt litt tyngre eller at blodsirkulasjonen er dårligere. ikke behagelig ihvetfall..jeg har nok endel vann i kroppen.. 1 på ødem, men er til tider værre en det legen ser..hehe

Skrevet

Jeg hadde på siste kontroll 0-1 på ødem. Har vært plaget med dovne hender og føtter den siste mnd.

Legen sa at dette var helt normalt fordi man hadde økt væske i kroppen når man var gravid, uansett om man har ødemer eller ikke. Og da var det lett at nerver ble presset litt, og man kunne få nedsatt følelse.

Jeg har ikke følelse i hendene mine på morgenen, noe som er spesielt komisk hvis mobilen ringer å vekker meg. Kjennes ut som jeg har en gryteklut over hver hånd, å da er det ikke akkurat lett å få tatt tak i den lille mobilen min, og trykket på den lille grønne knappen nei :)

Har flere ganger endt med at jeg har mistet mobilen rett i ansiktet mitt.....hehe...:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...