Gå til innhold

Hvor mye har dere i: samlet inntekt og huslån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mye betaler dere på det i mnd?=) Er nyskjerrig, siden meg og sambo er på utkikk etter hus.. har ikke eid før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 800 000 i brutto årsinntekt ca. og 1,5 mill i lån. Betaler litt over 8000 i mnd. Betaler mer enn vi må da

Skrevet

Samlet inntekt på 35000, har 1.3 i lån og betaler 11000 i mnd, vil ha lånet bort slik at vi blir gjeldfri så fort som mulig :-)

Skrevet

Vi betaler mye mer enn vi må, har laveste rente... ( på hus på 160 kvadrat med 800 kvadrat stor tomt... Begynnte med 1.6 i lån...

Skrevet

Har ca 700 000 i samlet inntekt, samlet lån ca 450 000, betaler ca 4 000 i mnd.

Skrevet

klarer dere å betale 11 000 på inntekten 350 000? Vi er sånn i tvil om vi skal kjøpe oss hus. Vi får tot. et lån på 2,2 mill og har inntekt til sammen på ca 560 000 ... Da må vi inn med ca 12700 i mnd..

Går det greit rundt i mnd eller har dere mange andre utgifter også?

Vi skal låne pengr for første gang og er veldig usikkre.. Håper du kan svare:)

Skrevet

Vi har ca lik inntekt som dere HI, kanskje littegranne mere, men ikke mye.... Har lån på 2,2 skal betale 12000 ca i mnd. Skal gå greit det. (har to barn i bhg og...)

Skrevet

Vi har 35ooo tbetalt i mnd ser du, ikke 350000 i året...

Skrevet

hehe... fikk det ikke helt til å stemme nei...

Ok... vi har omtrent samme inntekt vi også.. ca35 000 +/-

men det går greit rundt? Har dere mange barn? Koster jo litt det også...

Skrevet

Hvor høy inntekt dere hadde? vi får det samme i lån, min kjære har allerede 660 000 i skolelån (privatskole som pilot)

så vi må betale ca 12700 i mnd...

Skrevet

Hehe, det går kjempe fint altså :-) Har tre barn, 2 i barnehage faktisk... Med prioritering så går det strålende. Mine barn har alt de trenger og myyyye mer

Skrevet

700 000-1 000 000 i året brutto, 900 000 i lån. Betaler ca 7000 i mnd på lånet, men har husleie på ca 3000 i tillegg. Så ca 10 000 i mnd. Kunne fint betalt mer, men siden jeg ikke har stabil inntekt, er det litt risky business...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...