Gå til innhold

hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min fikk rundt 38,5 i feber mandag kveld. I tillegg hadde han en hoven finger som var dobbelt så stor som de andre. Sambo tok han med på legevakten, som viste at han hadde en infeksjon i fingeren. smurte den in med fucidin, ga han paracet og ba oss se det an. Neste dag var fingeren bedre, men feberen oppe i over 39 grader, noe som kan tyde på at det ikke var fingeren som var årsaken til feberen.... Han har vært slapp og grinete hele uka, og feberen har stort sett ligget på 39,5, gått ned til 38,5 med paracet.... Er glovarm, slapp, mistet matlysten helt, skriker en del på natt og våkner 2-3 timer tidligere enn vanlig på morgenen.... Var hos lege i går og tok crp, den viste ingenting. skal ned dit i morgen igjen og ta blant annet urinprøve

Noen andre som har opplevd noe liknende? Eller vet hva som er galt med han?? Ondt å se at han har det slik...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff stakkars liten da..gutten min hadde stigende feber for 14 dager siden,febern var oppe i 40.5 på d høyeste.. var på legevakten me han men siden crp var fin ble vi bare sent hjem igjen..fikk se d an å se hvordan d gikk.hadde d slik 1 uke så ble han pluttselig pigg..

han var veldig slapp,spiste lite,og skrek en del,fikk liksom ikke ordentlig ro i kroppen..

vet ennå ikke hva d var som plaget gutten min,men legen på legevakten mente d kunne være et virus selv om de ikke fant noe på crp..

håper gutten din blir frisk raskt..god bedring:O)

Skrevet

hadde bare følt meg mye tryggere om jeg viste hva det var... han har det virkelig ikke godt for tiden. de sa at han kunne få antibiotikakur, men vanskelig å vite om han får rett antibiotika når de ikke vet hva som feiler han.... skal ihvertfall sjekke ut at det ikke er urinveisinfeksjon eller noe slikt, ligger inne hos han hver natt og er stuptrøtt hele dagen... tør ikke å la han ligge alene når han er så varm:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...