Gå til innhold

Dere som har hatt MA....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har hatt en ma,i morgen er det 6 uker siden utskraping. Venter på mensen skal komme tilbake igjen. Hvor lang tid tok det før dere fikk den??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hos meg gikk det nesten nøyaktig 6 uker før mensen var tilbake igjen.

Fikk stabil syklus igjen med en gang.

Den er nok rett rundt hjørnet skal du se.

Skrevet

Hei

Det tok 35 dager etter 1.MA, 33 dager etter 2.MA.

Det drøyer nok ikke lenge før du er i rute igjen tenker jeg. Lykke til.

Skrevet

MA - Tok 6 uker på meg å få den igjen. (+-)

Hadde en SA i juli, satser på å bli gravid før mensen kommer igjen :-)

Skrevet

nesten 7 veker her så var ting normalt igjen..

og etter 3 mnd satt an igjen å då gikk alt bra:)

Skrevet

Hos meg tok det 14 dager.. Men, den rakk ikke å bli regelmessig før jeg ble gravid igjen. Tror det er veldig forskjellig det der.

Skrevet

her gikk det akkurat 30 dager.....

Skrevet

For meg tok det 7 uker. Valgte å stå over ett par mens før vi prøvde igjen - trengte litt tid til å bli mentalt klar igjen, og da var vi så heldige at det klaffet på første forsøk.

Er nå snart 6mnd på vei.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde en SA i februar, og da tok det 7 uker før mensen kom tilbake igjen. Vi begynte å prøve igjen, og jeg ble raskt gravid, men mistet igjen i en MA i begynnelsen av juli. Denne gangen kom mensen tilbake før det hadde gått 4 uker.

Lykke til! Jeg håper dere raskt blir gravide igjen, og at spiren blir til en herlig baby!

Skrevet

på meg tok det mellom 3-4 mnd. blødde i nesten 2 etter ma!!

Skrevet

Heisann!

Hadde MA i juli, utskraping 26.juli. Var da i 11 fullgåtte uker, men fosteret hadde vært dødt siden uke 7. Regner dere tiden fra utskraping til mens, eller?

Ønsker å bli hurtig gravid igjen, men lurer på om man har EL før den første mensen etter utskraping?

Takknemlig for svar!

Skrevet

jeg hadde utskraping 7 februar,oppdaget i uke 12 skjedde i uke 9,og fikk mensen igjen 11 mars. Etter termin så skjedde befruktningen 22 mars! så her gikk det kjapt. Har lenge vært uenig i terminen for jeg brukte EL tester og med de fikk jeg positivt utslag den 28 mars,begynte å teste 20 mars. Så EL tester etter abort tror jeg ikke er helt til å stole på,men det viktigste er jo at jeg ble gravid fort igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...