Gå til innhold

Når dere skal legge dere, og det står

Anbefalte innlegg

Skrevet

varm mat på kjøkkenbenken. Eks.vis rester av en pizza, lasagne el.l. Setter dere den inn i kjøleskapet selv om den er varm? Eller drøyer du leggingen litt til maten er blitt "kald", slik at du kan sette den inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da putter mannen min den i kjøleskapet når han legger seg, siden han som oftest køyer sist.

Skrevet

Jeg tar folie på og lar det stå på benken. Eller oppi type tupperwareboks. Setter i kjøleskapet morran etter. Er det bare lunkent så setter jeg det i kjøleskapet.

Skrevet

Pleier ikke å ha noe varmt så sent....Men baket en marengsbunn forrige uke, da ventet jeg til den var blitt kald:)

Skrevet

Varm mat skal ikke kjøles ned i romtemperatur. En skikkelig bakteriebombe!

Skrevet

Setter det i kjøleskapet eller kaster det, ihvertfall hvis det har stått på benken lenge. Lar ALDRI noe stå så det blir helt kaldt før jeg putter det i kjøleskapet, da kastes det heller. Jeg lar det stå til det blir lunkent. Er livredd for at maten skal bli dårlig jeg. Hadde ihvertfall aldri falt meg inn at det skulle stå på benken til dagen etter... Usj....

Skrevet

varm mat skal rett i kjøleskap/frys, før det blir bakteriebombe!

å når vi har pizza, så legger eg folie over, å putte den inn i steikeovn. så spis eg d dagen etter..

eg må jo være immun mot bakteria da! hehe... e bare ikke så hysterisk på sånnt, eg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...