Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Mere enn jeg gjorde med første. Var da så sikker på at det var riktig å få barn. Nå venter vi 2 i mars. Og har mere blanda følelser. Var planlagt og alt det der, men jeg ble så fort gravid så det kom så overaskende. Også tenker jeg på hvor tøft det blir, at jeg sleit med ammingen. Og ikke minst kommer jeg til å bli like glad i denne babyen? Kan jeg dele det mellom mine 2 små barn. Hva om jeg glemmer han største. Han er jo bare 3 år når han blir storebror. Og er fortsatt ett lite barn. Sukk , mange bekymringer. Er dette veldig vanlig med 2 mann?
Venter på 3_de spire Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Heisann!! Er nok helt vanlig å bekymre seg for dette, husker godt at jeg tenkte slik som du. Har jeg nok til å dele på to?? Har 20mnd mellom førstemann og andremann, men det gikk kjempe fint. Det eneste var at det var trist å ligge på sykehuset. Savna eldstemann til jeg holdt på å gå på veggen før han kom på besøk. Grein under fødselen, fordi jeg tenkte på at eldstemann skulle gå å legge seg da uten mamma og pappa. he..he.. Ble litt komisk å tenke tilbake på. Du kommer garantert ikke til å glemme eldstemann, og du kommer til å ha masse kjærlighet å gi begge to. Det kommer til å bli kjempe fint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå