Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg gått rundt og vært ganske så sikker på at jeg er gravid.Fant en dansk nettside der de ramser opp PMS symtomer.Nå føler jeg bare at det er mns som kommer isteden.

Der stod det at svimmelhet/hodepine, utmattethet/tretthet er vanlige PMS plager.Har aldri jeg merket noe til før ihverfall.

Huff, og det er IKM lørdag, og nå er jeg bedt på en stor sommerfest i morgen, og føler ikke at jeg kan teste før tidligst lørdag.

Jeg burde jo ikke drikke hvis jeg ikke vet helt sikkert....hva skal man gjøre.Huff, det ble mye på en gang, dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngå alkohol på festen du, så slipper du å bekymre deg for det om du tester positivt i helgen.

Lykke til!

Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Hei! :)

Selv stoler jeg ikke så mye på symptomene, jeg bare venter til IKM og ser om mensen kommer. Det er lange dager, men ikke noe annet å gjøre! :)

Jeg drikker ikke mellom EL og mens, vil ikke risikere at noe skjer om jeg skulle være gravid. Det går jo an å helde alkoholfri vin på en annen flaske, for å unngå det edru-stempelet! :)

Håper du er gravid da! :))

Skrevet

En ting som irriterer meg er at alle må bry seg om at man ikke drikker!!! Er ikke alltid jeg drikker på fest, selv om jeg har anledning. Synes det er greitt å kunne kjøre hjem. Men da spør alle; er du gravid eller?? Har de noe med det???

Blir bare litt irritert over sånne, renger med at dere har vært ute for sånne dere også!?

Skrevet

Takk for svar.Er nok best å ikke drikke, ja...

Er bedre å ikke fokusere på symtomene, eller "magefølelsen".Den skifter jo hele tiden.

Lykke til, dere også!!!

Skrevet

Når det gjelder drikking er jeg ikke så utsatt, jeg drakk ikke så mye før jeg ble prøver heller.. Men Fy, så stygt og uvitende det er å spørre om slikt på en fest!!! :( Får lyst å svare noe skikkelig ekkelt som "Nei, jeg hadde en fæl abort, hvor jeg holdt på å dø, og så ble jeg steril, takk for at du ødela festen for meg!!!" He, he.. Lufter frustrasjonen skikkelig her! ;P

Jeg blir ikke mast mye på, de fleste venninne mine vet at vi ikke bruker prevensjon, så da snakker vi om det når det passer, under fire øyner.. Men jeg har ei venninne som slenger alt mulig ut av seg som "Må sette i gang snart nå!" og "Ja, du da? Noen nyheter eller?" (Rundt andre folk) osv.. Tror jeg må si fra til henne snart, for jeg kjenner at det er provoserende!

Skrevet

Kan jo drikke alkholfri vin og late som jeg blir så full at jeg må hjem og legge meg.Rave rundt, liksom.Hehehe.

Sånn at INGEN fatter mistanke.Takke for meg mens jeg sender ut en kjemperap, for så liste meg hjem, klin edru og ta graviditetstest.STILIG.

Skrevet

Du kan jo teste før du går, det er mange (inkl meg) som tester posittiv flere dager før IKM. Faktisk har jeg testet positiv 6dager før :-)

Kanksje du får deg en hyggelig overraskelse og sitte på feesten med et hemmelig smil!! ;-) (men du kan jo og self bli skuffet om den ikke var positiv enda) Men var det opp til meg hadde jeg testa før jeg gikk på festen

Skrevet

Enig med LUNA! Jeg hadde også testa, blir den positiv så vet du i allefall, hvis ikke så er du jo like langt da, men...

Jeg skal på fest neste fredag, men har ikke IKM før tirsdagen etter. Tror nok at jeg kommer til å teste på fredagen likevel, selv om det er veldig tidlig.... (syns det er litt vanskelig å vente også jeg da... er så spennende!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...