frøken blå Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 stellebord med 4 skuffer, i hvit plast, sånn man kan løfte toppen på, og ha badekar oppi? Skal selge og vet ikke hva jeg skal ta for det.... =)
frøken blå Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2007 *jeg maser til dere svarer* hehe =)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Stellekommode?? Eller bare stellebord med hyller i?? Stellekommoder koster fra 600 kroner opp til flere tusen kroner. Stellebord med bare hyller i får du fra 598 kroner og oppover.
frøken blå Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Stellekommode heter det vel kanskje ja.... hehe.... sånnet vanlig hvitt med 4 skuffer, som man kan ha badekar oppi.
SaDa Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Ga 1200 for mitt, men det var i sverige da.. Innbiller meg de er dyrere her. Kan du ikke sjekke på en nettside da??
MammantilKaja Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Hei Gåinn på finn.no og sammenlign m noen der.. Spørs hvor pent d er og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå