pustpes Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvilken Nokia mobiltelefon, med flip-deksel, er den beste?? Skal kjøpe til min mamma....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Mamma har 6131 og er veldig fornøyd - skikkelig mødreproof ;o)
pustpes Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Ja, tenkte på den jeg og. Er det gode store taster?
Lille Jumbo Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Den er en grei telefon men skal den også brukes som kamera så er det ikke noe bra kameraet på den...bildene blir gromsete....
pustpes Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Grumsete, men helt ok? Eller ikke anbefale?
Lille Jumbo Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Ikke å anbefale til kamra nei..... må ha veldig mye lys for at bildene skal bli nogenlunde...
renat1 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 NOKIA 7390 - den er fantastisk bra! Er veldig enkel og funksjonell i bruk, og tar kjempeklare bilder og topp videokvalitet. Den er dessuten knallekker! Sjekk denne linken, saa ser du hvordan den ser ut, og kan lfinne ut mer: http://images.google.com.bh/images?q=nokia+7390&hl=en&um=1&sa=X&oi=images&ct=title Lykke til=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Jeg syns bildene er helt greie så lenge man ser dem på telefonen. Men nå er ikke jeg av den oppfatning av at telefonen skal være digitalkamera heller - vi har det i tillegg. Mobilkamera er bare for å ta koselige snapshots å sende til venner og familie. Så det spørs jo hva man skal bruke den til. Tastene er store og gode. Svigermor har en telefon som likner med er hakket "eldre" tror jeg (hsuker ikke modell) og hun er også veldig fornøyd. Begge har hatt "vanlig" (ikke flip) før.
Lille Jumbo Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Hadde NOKIA 6131 helt til nå nylig men bytta den ut med sony ericsson W810i og da bruker jeg ikke noe annet kamera jeg nesten. Supre bilder. Mannen har Nokia 6280 så her er digital kameraet skjelden i bruk. Men ingen av disse er flipp telefoner da. Men ta en titt på den som renat1 anbefaler for den og er super...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå