Gå til innhold

Hva med og skaffe en moderator til?


Babyfacepsycho

Anbefalte innlegg

Synes faktisk det er ikke bare ett men to dårlige argumenter her.

Skjønner i og for seg at dere ikke vil at brukere skal moderere, men det er jo praksis det vi gjør allerede, siden det faktisk er vi som må gjøre all jobben her inne. Og da ville kritikkene bli færre, sidene mer funksjonelle og dritten ville blitt fjernet MYE raskere.

I tillegg så synes jeg det er for dårlig å si at du har hatt ferie. Hva da med Janne, Siri, Sindre? Hvor er de hen? Hvorfor er det ingen som tar ansvar?

 

På min arbeidsplass er det faktisk slik at hjulene skal gå rundt og "kundene" være fornøyde. Det betyr at jeg ikke bare kan ta med meg nøklene pg dra på Hardangervidda en tur, uten å sørge for at noen andre tar ansvaret hjemme før jeg reiser, slik at jeg vet jobben som skal gjøres blir gjort.

 

Enkelte personer har vært fritt vilt her inne mens dere har vært borte, man har latt uttalelser om rasisme flagre vilt på kranglesiden, osv.

 

Det er faktisk ikke holdbart med forklaringen "jeg har hatt ferie" for jeg har mine tvil om at du er den eneste som jobber for Babymedia.

Sånn er det med den saken.

 

I tillegg, jeg har flere ganger tidligere lest forklaringene på hvorfor dere ikke slipper til brukerne som moderatorer, men jeg fastholder på et veldig godt eksempel på et sted det fungerer utmerket med en slik ordning, og det er tettinntil.com.

Der må man "kvalifisere" til å bli moderator med både aktivitet og oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dessuten tar det jo en evighet om vi skal måtte gå en såpass lang vei for å få orden her. å maile noen og håpe på at de er på jobb og har tid til å moderere vil jo si at det kan ta evigheter før noe er borte. da er det gjerne for sent uansett.

der min mann jobber så må problemer tas tak i med en gang. hjelper jo ikke at alle er på ferie om routeren eller serveren er gått ned. det betyr jo penger tapt jo lenger noe er nede/ det oppstår en feil.

 

betyr brukerne faktisk så lite for eierne at vi ikke skal ha noen slags ordensvakt?

 

bare si ifra om dere vil vite flere steder der vaktene fungrer som de skal. og fungerer ikke en vakt, ja, da skifter man den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vesentlig forskjell på at vi ber brukerne våre tipse oss og at brukere også skal ta avgjørelsene mht hva som skal slettes osv. I tillegg kan moderator relativt lett få oversikt over den enkelte brukers innlegg (og liv) , og dette ønsker vi ikke å gi brukere tilgang til.

 

Under ferieavviklingen har det vært redusert kapasitet hos oss, men både jordmor Siri og webmaster Janne har tross alt både slettet og svart på en del innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dere ikke vil gi hvilke som helst brukere adgang til å fungere som moderator.

 

Men kan dere ikke ansette en moderator som bare har som oppgave å følge med på dib, sjekke nye innlegg, svar etc?

 

Og skjønner ikke problemet med å ha en eller flere moderatorer som også kan svare på innlegg etc her inne. Sånn det fungerer på nybaktmamm.com, og det fungerer veldig bra! I hvertfall mye hyggeligere stemning der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...