Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Signerer.

Bare lurer på en ting. Følger moderator i det hele tatt med på debattene, eller tar dere bare en kikk når dere mottar mailer. På nybaktmamma.com, er moderatorene veldig synlige, og der er det også en mye hyggeligere stemning.

Syns dere skal skjerpe dere her inne på dib. Fjerne folk som hetser personene bak enkelte nick, svarer frekt og usaklig osv... Så kunne det blitt hyggelig å være her igjen.

Dette er jeg enig i, om det vil hjelpe....

For siden jeg startet her for nesten 5 år siden, eller, det var visst 4, så har dette tatt en helt feil vending, alt er så krasst og fælt, mange som vil ødelegge, det er så trist!!

Annonse

Dere som ønsker å hjelpe til og bidra til at miljøet her inne blir best mulig, kan gjøre det ved aktivt å tipse oss om ting som foregår. Vi setter pris på å motta mail - og dere kan også bruke ris og ros.

Redaksjonen ønsker ikke å benytte seg av "frivillige" som moderatorer og ser det som en fordel at ikke brukerne både skal moderere og være brukere. Derfor ønsker vi ikke å gi brukere anledning til å slette ol, men vi vil derimot oppfordre flest mulig til å være aktive i forhold til negative ting som foregår.

Nå er vi ferdig med ferieavvikling og tar fatt på en ny høst med godt mot!

Jeg svarer på stort sett alle mail jeg mottar, med unntak av de gangene hvor svært mange tipser oss om det samme.

Nå i ferien har jeg imidlertid ikke svart, da jeg har vært på Hardangervidda i flere uker og ikke hatt nettilgang. I ferieperioder er det få personer i redaksjonen slik at tiden ikke strekker til i forhold til alle de gjøremål som kunne vært ønskelig å få utført.

Oppfordrer til å sende mail på nytt dersom de ubesvarte fortsatt er aktuelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...