Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Du, du er fra samme sted som oss du, er du ikke? Isåfall, håper du kanskje har lyst til å være med på treff utover høsten:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hellu. Joda det stemmer. Eller like utenfor Drammen da, og det tells vel Men ja, jeg har lyst til å bli med på treff. Pappan i huset har pappaperm ett par uker til, så vi bare koser oss hjemme, men jeg melder meg på utover høsten, når vi er tilbake i hverdagen igjen.. Når er neste treff?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 PS: Snart ankommer min nye babyhawk fra USA. Da håper jeg på litt tips fra dere erfarne bærere
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Aha, du er bærer også! Hvilken BH har du bestlig deg? Jeg har Babyhawk Sky flowers, knallfornøyd! Og jeg har akkurat fått en ny Happypouch i silke. Hurra! Det er ikke satt noen dato for noe treff ennå. Ser det skrives litt frem og tilbake på tettinntil om bæretreff. Men jeg kan jo sende deg en pm når vi har satt en dato? Det legges vanligvis ut på treffsidene, samt at vi legger det ut på tryneboka...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Den babyhawken jeg bestilte het: Cho Cho Butterfly Black. Vi sleit lenge med å finne en som både jeg og pappan ville bruke jeg fant jo såååå mange fine, så det blir nok kanskje en til etterhvert.. er veldig spent på om jeg får det til da... snuppa er 5mnd neste uke. noe erfaring om hvor lenge de gidder å sitte i den? Ja, flott om du sender meg en pm når ting er mer klart ang treff. Vi er med.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Åh, den er kjempefin! Og det at pappaen ikke vil bruke er årest unnskyldning til å kjøpe flere:p Hehe... Anbefaler faktisk Ebay for MT shopping, det er der jeg stort sett kjøper mine... Får dem ned i en 20 dollar stykket! Embla er veldig glad i MTen ennå hun og de er jo laget til å kunne brukes til 3-4 årsalderen. Så jeg håper å kunne bruke den lenge. Sende helt klart PM når vi har fått satt dato, er alltid moro med flere! Er du forresten på tettinntil også?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 nei, er ikke på tettinntill. Eller, har vært innom å kikket litt, men har de forum der og? det har jeg isåfall oversett.. E-bay skal sjekkes ut i dette øyeblikk!! blitt litt hekta på disse mei tai dingsene jeg da. uten å i det hele tatt ha prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå