Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 hvilke private ul er det og gå på i dette distriket som ikke krever henvisning fra lege.
de tre bukkenebruse Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 kari utne på bryne:) der går jeg, hun jobber tirsdag og onsdag på bryne... ellers er hun også på sykehuset i stavanger:) kjempe koselig dame:)
Turbo 01 og Sleepy 07's mamma Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Vil anbefalle Mamastork midt i Stavanger sentrum. Tlf nr 51 89 38 21 Vi var der en ettermiddag da jeg var 10 uker på vei for innvendig UL og betalte 500,- for det (Det var verdt det ;o) Men fikk ikke bilder.
de tre bukkenebruse Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 500kr så får du ultralyd og bilder med deg:) får ultralyd hver gang:)
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 er det mulig og få 3d hos hun kari?? vet du om det er lang ventetid mammastork er ikke og anbefale siden hun har et bærbart ul apparat som er best før uke 13.jeg er kommet så langt at hun ikke kan se noe.
de tre bukkenebruse Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 nei,hun har ikke 3d men det er like gøy å se babyen forde;)hehe... tror ikke det er så lang ventetid,men jeg hvet ikke sikkert...hun har ferie frem til tirsdag,så du kan jo ringe henne da å høre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå