Gå til innhold

Vi lufter vel om kvelden, gjør vi ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda det gjør vi. Vi lufter ikke inn varmen på dagtid heller? Å joda, det er det flere som gjør.

Men hvordan bruke viftene riktig?

Og hvordan få det kjøligst mulig til man legger seg?

Ja si det? Flere tips mottas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det! Spis junkfood til blodsirkulasjonen går på sparebluss og du blir konstant kald på hender og føtter. That way you'll love the heat. Beklager det elendige tipset, men det funker iallfall. ;-)

Skrevet

Nå har vi air conditioning på full fres i begge etasjer, for det er nesten 100% luftfuktighet her, men når det ikke er så ille, åpner vi vinduene om kvelden/natten, har en vifte som blåser inn i ett vindu og en vifte som blåser ut i et annet. Det virker bra. Det er kraftige vifter.

Og så lukker vi vinduene om morgenen, eller når det begynner å bli varmt utpå dagen.

Skrevet

Kom på mer. Mine velsignede takvinduer er med for andre sommeren. kjølig luft synker, og er de på skikkelig vid gap, synker den inn.

Skrevet

Vi har altandøra på soverommet stående opp hele kvelden/natta, godt å kjenne "luft" når man skal legge seg ;))

Skrevet

Setter opp når sola har gått ned, eller på skyggesiden av huset. Og soveromsvinduet på vid gap...hurra for myggrullegardiner. Og føkk typen som mener han blir forkjøla av all lufta om natta !!! (??????????????????????????mannfolk....)

Skrevet

Utvendige persienner hjelper endel. Her står vinduene på vanlig "lufting" hele dagen, og når det kjølner av på kvelden står de vidåpent til vi legger oss for så å havne på stilling "lufting" igjen.... Er det for ille så bruker vi AC hele dagen på 2. etg der soverommene er.....

(personlig liker jeg aller best frisk luft utenfra... ikke nedkjølt "inneluft" så derfor er den ikke for mye i bruk....) (Det er sånn vanlig sak som står på gulvet og kvitter seg med varm luft gjennom en slange i veggen.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...