Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 når jeg skulle føde sist hadde jeg veldig lyst til og prøve badekaret.. høres så deilig ut, men er litt usikker på meg selv når det kommer til sanne nye ting...så sist kuttet jeg det ut... så nå lurer jeg på hva som er vanlig at en har på seg (visst en har på seg noe da) når en sitter i badekaret under fødselen---har veldig lyst til og prøve det denne gangen!!!??????????
78'er Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hei! Satt i 2 timer i badekar under riene ved forrige fødsel, syns det lindra litt med et varmt bad! Hadde ingenting på, vart dratt opp då pressriene satte inn, og fødte klissvåt med et handkle over ryggen. Syns det var heilt greitt med badekar, bruker det gjerne igjen! Berre husk å etterfyll med varmt vatn om du vert sittande lenge...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg synes det høres helt herlig ut med badekar, og det blir vel kanskje så jeg tapper i mitt eget, og setter meg ned i til jordmor kommer. Regner med å føde hjemme siden de andre har kommet kjapt og vi har 2 timer til sykehuset. Jeg tror ikke du skal tenke på klær da nei. Lykke til, håper du prøver det og at det er like avslappende som jeg innbiller meg.
jentegutt&gutt Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 satt i badekar med nr 2, og har virkelig tenkt å bruke det denne gangen også! Husker at jeg IKKE ville opp fra badekaret da pressriene startet, men på sykehuset jeg fødte sist kunne en ikke føde i selve badekaret. Har tenkt å gjøre det denne gangen! Anbefales veldig!!!
aanonym Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Hos meg var det så deilig og avslappende at riene stoppet - og jeg måtte pelle meg opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå