bente69;) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Kan ikke helt skjønne hvor alle de 6 mnd har blitt av, men i dag er det nøyaktig 6 mnd siden jeg tok min siste røyk. Det føles mer en hærlig:))))))))) Jeg har hvert dødsflink, for å si det sånn...hehe Etter nesten 24 år som røyker er det helt utrolig at jeg klarte det. Jeg er flink på noe jeg å....hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Så utrolig bra!!! Grattis så mye!! Flink du er!! =)
På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Fyttikatta, jeg beundrer deg! Har et ønske om å slutte å røyke jeg også, tenkte jeg skulle ta det nå når vi er kommet hjem igjen. Gratulerer! Steike, du er flink
bente69;) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Takk og takk:) Dere er søte som også syns jeg er flink:)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 ER det 6 mnd allerede??? HUsker du holdt på... Flink atte!!! Hadde akkurat 2 år jeg :-O
bente69;) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Ja, tiden går så fort at jeg blir helt skremt. Gratulerer til deg som har passert 2 år som røykfri, knall flink du også)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå