Gå til innhold

Sitter og småspiser jeg....av kjedsomhet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tyllet i meg en youghurt, litt kjeks som jeg svelgte ned med melk, chips (vanlig med paprika smak. Min favoritt), et eple, appelsin og en saftis.

Dette var ca. for 1 time siden.

Men nå begynner jeg å kjede meg igjen. Hva skal jeg spise nå??????? Har liksom spise det jeg kan da....kanskje en youghurt til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe kjenner igjen den... jeg er på min is nr 8... hehe ;)

men kansje vi skal skravle litt istedet for og spise?

hvem er så du da anonym?

Skrevet

er ikke bare meg altså....hehe

skravle er jo definitivt bedre enn å putte alt for mye i munnen ...iallefall for min del

Skrevet

Så bra det ikke er bare meg ;-) Jeg prøver å drikke noe i stedet for å spise, men det er grenser for hvor mye te jeg gidder! Har alltid lyst på noe å putte i munnen når jeg kjeder meg, og jeg har ikke planer om å begynne å røyke igjen.

Skrevet

Jeg låner nick til en venninne av meg, så jeg må sig. anonym. Jeg har ikke mitt eget nick, for jeg gidder ikke. Låner hennes innimellom når jeg kjeder meg eller lurer på noe. Hun har ikke noe imot det.

HI

Skrevet

Hmmm.... Jeg sitter med en pose Nidars Favoritter, 450 gram sjokolade!! Nam nam nam... Egentlig litt småkvalm allerede, men av kjedsomhet går handa borti skåla med jevne mellomrom likevel;)

Fint vi er flere....

Skrevet

enda en kjedespiser her! Akkurat dytta innpå masse smågodt i stedet for middag. Småkvalm, men klarer liksom en til hele tida sukk

B

Skrevet

He he he.....Jeg har også dyttet i meg en del sjokolade, og blitt kvalm. Så nå må jeg finne noe saltet for å få i meg litt salt. skal gå og lete i skapene nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...