Gå til innhold

kjenner du stikkinger i magen, hver dag??


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

kjente mer i helga (2 uker etter EL),men synes det er mindre nå om dagen.. stikker innimellom i sidene og midt på magen,men ikke så ofte..normalt? Håååper det.. har blitt skikkelig hønemor,jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin omtrent samtidig med deg! Etter mens blir det 16/4 men etter eggløsning 14/4, så vi får se hva ultralyden sier.

 

Jeg har også kjent "noe" i livmoren - kan ikke huske at jeg kjente noe som helst så tidlig sist, men jeg tror jeg har blitt mye mer var for kroppen min. Jeg kjente murring ca. 5-6 dager etter EL, og tenkte det var implantasjonen - men så kjente jeg ingenting mer og tenkte at jeg vel hadde tatt feil. Men så ble det jo positiv test på søndag! Mandag, tirsdag og onsdag kjentes livmoren veldig TUNG, liksom, jeg kjente at det var noe som foregikk der, noe uvant, hele tiden. I går og i dag er det litt mer vanlig, skjønt BHen er blitt litt trang og jeansen som før var litt løs sitter som et skudd i dag, så det er vel andre ting på gang nå.

 

Det er ganske spennende og ganske rart. Jeg tipper det er veldig forskjellig hva folk kjenner men at alt er ganske normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...