Gå til innhold

Hvilket regntøy synes DU er best? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det lillegutt har nå lekker som en sil, og jeg må kjøpe nytt... kom med erfaringer og synspunkter!!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex. Bare supert mykt og ikke klamt...

Skrevet

Reflex! Desidert det beste, og vi har prøvd de fleste merker.. :-)

Skrevet

Har kun prøvd 1 merke, og det er vi super fornøyde med.. Refleks :-)

Skrevet

har hatt fra h&m, har vært kjempebra! kjøpte det bare helt tilfeldig og angra ikke på det. Nå som hun måtte ha nytt kjøpte jeg reflex. fant et fint på tilbud =)

Skrevet

Har god erfaring med Helly Hansen og Peanuts fra Cubus (det myke)

Skrevet

Reflex her også. Har bare prøvd Reflex, Helly Hansen og P.O.P, men liker Reflex sitt klart best - og har sett nr 3 til snuppa nå.

Skrevet

virker som reflex er den klare vinneren...

flere?

Skrevet

Har bare prøvd Reflex her..er fornøyd med det enda..

Skrevet

Kun Helly Hansen som duger her...

Skrevet

Har brukt refleks sitt det siste året på mine to som nå er 4 og 5. Før det brukte jeg de myke fra cubus og kahp ahl. Er ikke sånn superfornøyd med refleks sitt, i barnehagen er det mye grus og de har sklie som går rett ned i grusen. Så jenta mi får alltdi masse "usynlige" småhull i baken som det trekke rinn vann i, så må hele tdien kjøpe ny bukse.

Har nå kjøpt bamse regntøy fra Lindex, siden det skulle være så bra på slite/rivestyrke...var det det? Og vil prøve det ut dette året.

Skrevet

Helly Hansen og reflex - veldig fornøyd med begge deler. Liker fasongen på jakken til HH bedre, men det er bare en bagatell.

Skrevet

Helly Hansen! Har ikke prøvd så mange flere da, men jeg er veldig fornøyd og så er det så fint:)

Skrevet

Vi har hatt reflex, helly hansen og spar kjøp sitt.

Fornøyd med reflex

Delvis fornøyd med spar kjøp( det har en tendens til å slite litt fort, men så koster en bukse 40 kr da....og jeg har det kun i reserve...)

helly hansen er det knapper i, noe som gjør at det kommer vann inn gjennom jakken, derfor ikke fornøyd. ellers er det mykt og godt, så med glidelås hadde det vært bra!

Skrevet

er veldig fornøyd med Helly Hansen.Tredje sesongen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...