Teltpluggen Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 ææææsj! Høres egentlig ut som noe en har i nesa når en er tett. Snottplugg liksom;P
SokkeLaila Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Hva med (slaim-proup)? ..alt går ann med 'fonetisk skrift'!
Mymot Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Hehe.....det heter faktisk mucus plug Prøv å google så får dere se.......
kaur *har født!* Skrevet 10. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2007 Takk! Tror jeg unasett er nødt til å tegne og forklare for mannen min. Tror ikke mucus plugg sier ham noe mer enn slimproppen :-)
prøvekluten+3små Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 slimeplug synes jeg har vært et godt alternativ! hahha.. du kan ikke bare kjøpe han en svangerskapsbok på engelsk da?eller låne en på biblioteket,siden du ikek har lenge igjen ser jeg..
kaur *har født!* Skrevet 10. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2007 Jeg viste ham slimproppen på www.i-am-pregnant.com ...tror han leste kjapt over det, før han hoppet over til å prøve å finne ut hva som er galt meg girkassa på bilen hans... Mannfolk! - Han leste det ihvertfall...og det er ikke dårlig bare det! Men jeg har fått streng beskjed om å ikke føde i dag, fordi bilen må repareres. Så jeg får knipe igjen selv om slimproppen har gått :-) Det tar vel flere uker uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå