Gå til innhold

Full urinblære ved UL i uke 34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en må ha full urinblære ved UL i uke 34? Hadde det ved UL i uke 18, men er litt usikker på om jeg må det nå? Skal sjekke hvordan morkaken ligger..

Håper samtidig å få se kjønnet på bebisen!! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor måtte du det???må man ha full urinblære for å kunne se hvordan morkaken ligger?*skjønner ikke*

Skrevet

Ved innkallelse til UL i uke 18 fikk jeg beskjed om å komme med full blære. Da var det visst enklere å se det de skulle....

Ubehagelig var det i alle fall, tissetrengt og den kalde geleen + trykk mot innvollene. Ekkelt! Håper å slippe det nå... Det var derfor jeg lurte på om noen visste noe...

Skrevet

åja...jeg vet ikke jeg, høres ikke noe moro ut. Men kan du ikke ringe og høre med dem?

Skrevet

Skal dit i morgen tidlig. Tror jeg kommer med halvfull blære, så får jeg heller pøse på med vann hvis det er nødvendig;-)

Skrevet

Jeg var på ultralyd denne uken (i min uke 34) og fikk ikke beskjed om å ha full blære så det hadde jeg ikke heller. Men på den annen side fikk jeg ikke beskjed om det til den ordinære ul eller, så kanskje avhenger det av hvilket ul-apparat de bruker....

Høres ut som løsningen din med halvfull blære er lur :-)

Skrevet

jeg har ikke hatt full blære ved noen av ultralydkontrollene mine uke19 og 27.

Hørt at noen har sagt at det kan være lurt på ul i uke 18 å ha full blære, fordi da blir fosteret presset litt opp slik at det blir letter å se. Siden det fortsatt er så lite da...

Kan ikke forestille meg at du må ha full blære nå. Både livmoren og ungen er vel blitt såpass stor, så tror de ser det godt uansett :)

Du kan jo bare ringe å spørre visst du fortsatt er usikker :)

Lykke til :)

Skrevet

Du trenger ikke full blære denne gangen. Jeg gikk på toa rett før, nettopp fordi det er så slitsomt å være trengt når legen trykker til over blæren.

Lykke til.

Skrevet

Hei dere! Takk for svar. UL i dag gikk bra. Måtte på do rett før jeg skulle inn, men de så det de skulle. Morkaken lå fint og vi skal ha en liten gutt!! Har 3 jenter fra før, så det var jo ekstra artig da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...