Huleboer2 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Tror dere fremdeles at hun ble kidnappet fra leieligheten?? Syns hele saken har vært merkelig lenge..
Huleboer2 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2007 Snakker om den forsvunnede Madeleine altså...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg synes saken har luktet svidd i lang tid... Jeg påstår overhode ikke at de selv har noe med kidnappingen å gjøre, men det er ting som ikke stemmer. Jeg tror det er helt naturlig at vi utenfor mener det, for vi vet aldri alle fakta...
mammamammamammamor Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 det trur eg absolutt, det eneste er at eg hadde aldri gått fra ungen min alene på et hotell rom, ikke uten baby sitter i alle fall, og hadde di hat baby ssitter så hadde di hørt hvaa som skjedde. ellers har eg ingenting å utsette på dem håper di snart får jenta si igjenn i god behold
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Syns det er så utrolig synd på de. Tenk hvor mye anger og skyldfølelse de sitter med. Kan ikke forestille meg en gang hvor tung hver dag føles for de. Skulle det vise seg at de hadde noe med forsvinningen å gjøre ville jeg blitt overrasket.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Hele saken er rar, og ufattelig tragisk. Hvem tror at noen går inn på hotellrommet og tar med seg datteren din??! Det verste må være å ikke vite hva som har skjedd med henne. I deres sted tror jeg nesten jeg ville håpet at hun var død, tanken på at hun kanskje misbrukes på forferdelige vis et eller annet sted i verden hadde ikke vært til å holde ut.....
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 vet faktisk ikke hva jeg skal tro...men jeg velger å tro uskyldig til det motsatte er bevist... UTROLIG synd på dem om de faktisk er uksyldige..tenk på alt de har vert gjennom,og får dette på toppen av det hele.. stakkars mennesker..
Fabelaktiv Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Jeg stusse endel over det blodet som var forsøkt vasket vekk jeg da... altså -er du kidnapper eller morder uten kobling til familien forøvrig så driter du vel i det blodet og stikker før noen ser deg? eller? sier ikke om de har gjort det selv, men syns det hele lukter litt svidd... vet altså ikke hva jeg skal tru.. kanskje de er så lure at de lager et stort mediasirkus for å ikke bli mistenkt, eller så er de faktisk uskyldige.. vanskelig for alle uansett - værst for Madelen selv.. tragisk, tragisk og trist ikke minst uansett hva som har skjedd
*Mila* Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 det er litt rart.. det lå jo tre små barn der... hvorfor tok de bare en av dem+ og med så små barn sovende alene ville jeg da ha hatt en babycall eller noe lignende. Men en annenting som irriterer meg er; hva med alle de andre barna som er forsvunnet og kidnappet... ingen andre barn får oppmerksom het fra hele verden. masse kjendiser engasjerer seg og gir penger og sånn, men hva mer alle de andre tusentalls barna som er borte?? Det er da like forferdelig for familiene deres og ikke minst for de barna som er borte.. nei off...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jøss...var jo som skrevet av meg selv, Mila! Det jeg har reagert mest på er hvor mye oppmerksomhet dette har fått,- over hele verden til og med. Hun er faktisk på listen over savnede barn i USA! Og hva slags foreldre er det som drar fra 3 små barn under 3 år uten engang å ha babycall???
Gjest Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Det eneste jeg vet er at dette kan jeg umulig vite noe om. Vi har kun fått servert en del av saken via norske media.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå