ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 De andre ungene heter: -Natalie (sambos datter) - Julian Amadeus - Una Angelica Så over til forslagene:-) Una er oppkalt etter mamma som heter Unn, så da vil vi kanskje kalle denne jenta opp etter mora til sambo... Hun heter da Inger, så alternativene der er Ingelin, Ingri og Inga? Har også tenkt på Tora siden pappan min heter Tormod og sambo heter Torgrim. Ellers så har jeg sansen for Iselin også og bestefaren til sambo het Isak:-) Mellomnavnet er klart, siden de andre barna mine har mellomnavn på A så blir det Annie etter mormor:-) Da er altså alternativene: -Ingelin Annie -Ingri Annie -Inga Annie -Tora Annie -Iselin Annie Hva synes dere da? ønsker mange svar!!!
camelia4årpåvent Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hei! Synes Ingri Annie eller Tora Annie er de fineste, men kanskje Iselin passet best med Julian og Una? Eller? Navn er vanskelige greier, men fine forslag alle egentlig - utenom Inga, er ikke så glad i det navnet, men smaken er heldigvis som.. Lykke til med valget!
mammamammamammamor Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 hva med ingri anne da. eller tora ann
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 selv syns jeg ikke at Annie passet med noen av de, ble liksom så tungvint nå si og mistet litt flyten. Hva med Ingri Anine, eller noe slikt? )
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Tora Annie synes jeg var fint. Og det "passet" også med de navnene dere har på barna fra før
Anele&Solstråla Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Hva med Annie Iselin... Syns også det var tungvint med Annie som mellomnavn til disse alternativene.. Annie er fint, bestemor heter og Anny:) uttales jo likt.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg syns ingri annie.får jeg en datter noen gang skal hun hete annie for bestemoren min heter annie,syns det er et nydelig navn,morsomt og se att andre syns det er fin også.
Reidis Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Hei! Hvorfor ikke kalle opp direkte.... f.eks Inger Annie - gjør vel ikke noe om første navn blir helt likt som farmor (gir en veldig stolt farmor i hvertfall). Syns det klinger bedre også, da første navn slutter på konsonant, noe som gjør at overgangen mellom de to navnene flyter bedre. (Vi har kalt opp direkte etter mormor og oldemor - dvs. Solveig Marie - ikke annet en stor stas det ) Lykke til med valget !
prøvekluten+3små Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 ingri annie synes jeg var det peneste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå