Circe Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 hva er det som skjer med folk her inne? Enkelte er jo så sprengte i huet at det er helt utrolig. Nå har jeg sitti her og lest litt. Må si jeg er sjokka. Går det ann å ha ett så snevert syn på ting? Tror jeg tar meg en dib pause jeg nå. Vil ikke risikere å bli helt hjernevaska... *rister oppgitt på hodet*
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Får ikke håpe jeg er en av de som er sprengt i hodet,men vi får da håpe at ting blir bedre her inne nå Tror det enkleste er å bare la disse innleggene bli borte fra denne 1. siden så går det vel over vel:) Du kan jo prate med de som er seriøse her inne da:) Jeg tror vel jeg er en av de også
Circe Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Har ikke registrert noe galt i fra deg. Kan godt hende vi har ulike meninger :-) Men sånn skal det være innimellom. Snakker om enkelte her som er så trangsynte at det ikke er plass til nesa mellom øynene. Og sef også de som syns det er hyggelig å slenge dritt i hytt og pine. Og helst til de som allerede er litt nede. MØKKAFOLK! Ta meg da vel. Jeg tåler det
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 hehe har ikke tenkt å ta deg for noe iallefall,for du snakker ikke til en enkeltperson og ikke er du anonym:) Takk gud for at man har ulike meninger,det hadde vært kjedelig om alle var like gitt:)
Circe Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 Ja, det hadde vært veldig kjedelig. Kos deg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå