Tooblind Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 og i tillegg ganske tiltaksløs for tiden.. er trøtt og orker ingenting.. hehe.. ikke rart jeg kjeder meg.. thihi... noen tips?
SokkeLaila Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 YouTube? ..tiden går fort når man først trykker på 'Play'..!
snuske♥2 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 se på the apprentice som begynner nå på tv-norge!
Tooblind Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 hehe.. youtube ja,,, ingen dårlig ide.. hehe... har hatt mye tidsfordriv der ja.. thihi...
Tooblind Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 har ikke fulgt med på det jeg.. :/ blir vel shark på tv3 kanskje..
Niem og Patrick Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Eg og kjeda meg... ser sporten å fylle ut Mor og Barn undersøkelsen.. jippi
*Cara* Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Kunne trengt noen tips selv ikveld... Ikke har jeg tv3 heller:)
Niem og Patrick Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 No vett eg koffor eg ikkje jobba på kontor Da e så tåplige spørsmål dinna gongen.. 'Matvaner'.. åsså e da liksom ingen mellomting på svaralternativå, har valgå: enten 1 gång i vekå, eller 2-3 gonger i mnd..! Ups.. skreiv dialekt eg.. gidde ikkje begynna på ny
SokkeLaila Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 http://youtube.com/watch?v=ZPBvFXf9Q2U Enjoy! Han er fantastisk! Kommer til Norge i september -hadde det ikke vært for at jeg har termin akkurat da, så hadde jeg bestilt billett, ja!
Tooblind Skrevet 9. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2007 hehe.. fikk slike skjemaer i posten idag.. på stork prosjektet på riksen.. en hel haug med ting en skal fylle ut.. blant annet matskjema og et aktivitetsskjema.. det siste blir nok heller tomt... hehe.. Aktivitet de siste tre mnd: BIMME.. haha.
Niem og Patrick Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Aha, eg har fyllt ut ditta ein gong før, samma har sambo,men han fekk ingenting idag.. Lite aktiviteter her og du; Bim, lata meg å lagt på meg Haha.. Eg får dårlige samvittighet av å sitta å fylla inn kor masse sunt/usunt eg har spist i da sista.. Hehe.. Står nok mest på usunt-delen av listå
Tooblind Skrevet 9. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2007 Ååååå.. Han så jeg reklame for på tv'en istad... hmmm.. lure på om jeg skulle dratt på den..
Tooblind Skrevet 9. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. august 2007 Hehe.,. ja.. vi ser det liksom svart på hvitt på de papirene.. er ikke å komme seg unna samvittigheten da... Lata meg ja.. den kan jeg skrive under på ihvertfall.. haha..
SokkeLaila Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Da hadde jeg prøvd å få tak i billoett så snart som bare det! Har sett masse klipp på nett -myyye morsomt!
Tooblind Skrevet 9. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. august 2007 Kult.. tror ikke det blir noe problem å lure sambo med ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå