Gå til innhold

Huff.. jeg føler meg ikke gravid. ingen sympt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13+3 idag, og har ingen symptomer.

Prøver å kjenne etter livmora, men vet ikke om jeg kjenner den.

Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det slik. da jeg var omtrent like langt som deg. det er ikke noe kjekt, men nyt det. du vet aldri hvordan du blir senere i svangerskapet, tegnene kommer tidsnok.. nå er jeg 27+3 og gleder meg til jeg blir ferdig.. uff.. er noen mnd igjen. men.. hehe...

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg følte det sånn for litt siden, men når jeg tenker etter så har jeg masse symptomer allikevel, men det er andre symptomer enn de jeg hadde i starten. F.eks så har jeg fått masse kviser, hovne bein,større søvnbehov og nå denne uken her har jeg dessverre fått bekkenløsning.

Symptomer som kvalme, ømme pupper, svimmelhet, o.l har forsvunnet totalt.

Jeg er 14+0 og kjenner såvidt livmoren over skambeinet, men det kjennes ikke tydelig. Jeg har dessuten vært gravid før og vet derfor hva jeg skal kjenne etter.. Man kjenner at magen er litt hard helt helt nederst og det avsluttes som en slags kant. Kjenner det best når man ligger på ryggen.

Skrevet

Jeg føler meg heller ikke gravid er 12+6 i dag. Eneste jeg hadde var at jeg var kjempe trøtt i uke 6 men det er alt. Jeg har ikke ømme pupper, ikke kvalm, spiser ikke for 2 osv. Hadde det ikke vært for at jeg har fått låne en sånn angelsound maskin til å høre på hjertelyden til barnet så hadde jeg ikke trodd jeg er gravid:)

Skrevet

For en luksus!

Har slitt med kvalme/spying i 24-7 i over 2 md. Nyt fraværet av plager-for det er det de fleste tegn er! ! er mange i din båt etter det eg forstår på andre jeg har snakket med på jobb o-l. Er du likevel for plaget med dette, sprett lommeboka og ta en privat ultralyd.....

Skrevet

Jeg er i uke 18 jeg , å føler meg ikke gravid i det hele tatt. Alle snakker om rå melk i puppene , svære bryster , mage som vises , hjertelyden dem har hørt så mange ganger , tidlig UL , osv osv osv....

Har ikke fått noe av dette jeg.

Å skal på Ul på Mandag , å kan ikke helt se for meg at jeg har noe levende i magen min.

Men , vi får bare se. testen viser positiv , ingen blødninger & smerter. Så :) Er vel gravid jeg ;)

Vet ikke om det er livmora jeg kjenner under navelen.. får høre på mandag.

Alt blir mye mere virkelig , når manhar vært på Ultralyd sies det.

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte som deg. Skal på UL på tirsdag. Skal bli godt å få vite om det er noe inni der så jeg virkelig kan begynne å glede meg over å være gravid!!

Skrevet

Tror det er veldig mange som slutter å ha symptomer når de er 12-14 uker på vei......man trenger ikke å bli bekymret for det, iallefall ikke hvis man ikke blør osv...

man burde være glad man ikke er kvalm eller har vondt noe sted i steden..

hvis det begymrer dere så får dere ta en privat ul isteden for å vente til uke 18-20 som er ordinær ul....

bare vent til dere er over 20 uker da sier dere kanskje noe annet,,uff h*n sparker så fælt, har vondt i ryggen osv..da er det også galt..

tror enkelte aldri er fornøyd med å gå gravid jeg..enten er det det ene eller andre hele tiden.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...