Gå til innhold

Fame fotografering


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle til Stavanger og stikke innom Fame fotografen for en sånn Gravid 2007 fotografering. Er det noen av dere som har vert til fotografering? Er dere fornøyde??=)

 

Aner ikke hva jeg skal ha me på bilde.. men lurer på sambo og bamsen vi har kjøpt,kanskje:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det forrige gang, og er syyykt misfornøyd. De gav meg noen få små bilder så kunne jeg velge hvem jeg ville ha stort, men da MÅTTE jeg kjøpe ramme der...!?! Der var så mye rart, og bildene ble kjempekjedelige...hadde jeg vært deg, hadde jeg søkt etter frilance fotografer, billigere, og mye flottere bilder!!

Skrevet

Okei.. det som stod i Gravid var at en fikk bilder som vi kunne printe ut selv, mot at de kunne bruke bildene i årets siste Gravid-blad.. Kanskje jeg kan ringe Fame og høre.. Men takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...