Gå til innhold

Kan dere bare gi faan i og skrive krangle tråd på krangle tråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så dritt lei av allt det jævela tullet. Hva er det dere tenker med?

Det er da jævelig mye koseligere her inne når man slipper og grave seg frem mellom 1000 krangle tråder for og finne frem til 1 koselig tråd.

Hvis dere absolutt MÅ krangle så kan dere vel enten gå inn på krangle siden eller så er dere velkommene til og slenge dritt til meg i denne tråden. Jeg bryr meg ikke uansett så lenge jeg slipper og se bare masse krangel i hver jævelig tråd jeg åpner her!!!!!!!!!

ER DRITT LEI!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg jeg altså, men hva med å bare slutte å SVARE på krangletrådene..? Da er også mye gjort =)

Skrevet

hmmm... hvor hører denne tråden hjemme da? hehe

Har ikke tenkt å si noe jeg,er enig,så det beste hadde egentlig bare vært å slettet hele dritten her inne og begynt på nytt:)

Skrevet

Er helt enig,men det rare er at ingen svarer på vanlige spørsmål eller tråder..Men hvis det er krangletråd så er det full rulle hele dagen!Merkelige greier siden "ingen" liker krangle tråder..

Skrevet

Har faktiskt ikke skrevet så mye her inne i det siste. Så jeg har ikke hold krangle trådene oppe. Orker rett og slett ikke når det bare er krangel i alle tråder som er.

Skrevet

Druen:

Jeg tror det rett og slett kommer av det at ingen klarer og finne igjen de koselige/normale trådene blandt alle krangle tråder..

Skrevet

Ja det er vel en type krangle tråd det her også. Men jeg håper på at folk kan holde seg til og krangle i en tråd og ikke hundre. Er så lite koselig her om dagen.

Skrevet

Vanskelig å unngå krangling når en hel haug med hormonelle kvinner er samlet på et sted.....;)

Skrevet

Jo men det fungerer jo på andre forum.

*rart*

Skrevet

Hehe, kunne ikke vært mer enig:) få kranglefolka bort på kranglesida, så kan de få krangle så busta fyker der!! Sikkert godt å få utløp av pms hormoner og "en dårlig dag-følelser". Lei av denne kranglingen, er ikke koselig lenger. Vurderer faktisk å si takk for meg på dette forumet, er så lei nå. Er jo rene barnehagen her inne til tider.

Trodde dette forumet var et sted der voksne damer søkte SAMMEN og oppmuntret hverandre.. Et sted der vi kunne snakke saklig til hverandre og dele erfaringer med hverandre uten å krangle.. En god avkobling etter en travel dag med stress og mas.. men den gang ei.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...