Gå til innhold

Blir såå irritert over værvarslene om dagen jeg..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De vet jo ingenting..

I dag feks.. så sto det i går at det skulle regne.. Har vært bittelitt regn rundt kl 10.. men det var det.. det knallværet ellers, dro til byen en tur i dag pga det!.. I morgen sto det at det bare skulle være sol.. ser nå.. så skal det regne allikevel..Og i morgen skal vi drive i hagen..

Men dette har jo hendt nesten heeele uka da!

Og jeg har forsåvidt innstilt på regn eller sol og det blir jo ingen av delene! Bare overskyet.. hmrf..

Kan de ikke bare skrive at de ikke vet?? At de er dumme? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig burde de vel hvert sparka, andre hadde mista jobben om de gjorde feil på feil på feil.....

Lurer på om de nå har begynt å melle været etter lotto prinsippet... kan virke sånn hvertfall.... Å det skal jo litt til for å vinne noe på lotton...*sukk*

Skrevet

Haha... Kanskje jeg skulle begynne å melde været selv da..

I morgen blir det SOL på østlandet!

Skal se om jeg ikke har rett også?

Skrevet

Sluttet å se på værmld jeg. Melder jo stort sett sol, sky og regn uansett...

Skrevet

jeg er begynt å se ut vinduet når jeg våkner om morgenen jeg. Beste værvarselet som finnes!!!

Skrevet

Hehe.. joda.. ser det jo ann om morgen.. men kan jo komme noen mørke skyer utover som man ikke ser da..

Men at de tar sååå feil gang på gang.. skulle nok ha fått sparken.. men vil egentlig noen andre spå mere riktig da?

Skrevet

hørte på radioen nettopp at det er klimaendringene som har litt skyld i at det blir vanskeligere å spå været???? Før har de nemlig brukt et skjema over hva som er "normalt" og satt det opp mot slik lavtrykkene er, men det er visst ingenting som er normalt lengre. Nå må vel alt læres opp på nytt eller så må vi finne på en eller annen gigantisk opprenskingsmaskin som renser hele atmosfæren ren for co2 :o) for jeg tror ikke vi blir ferdige om å krangle om hvem som skal kutte mest før det er for sent.....

Skrevet

herregud, de bruker sikert billige sommervikarer som alle andre steder! Alt for å spare penger veit du;-)

Skrevet

Haha.. Ja.. kankjse det blir bedre nå utover høsten da.. Når de faste ansatte er tilbake..

Gjest virrvarr
Skrevet

Eneste værmeldingen du kan stole på er på www.nrk.no. De får været rett i fra meterologisk. VG og Dagbladet, for eksempel, har værmeldinger basert på helt annen informasjon, fra STORM, og den duger ikke i det hele tatt.

Skrevet

Hehe.. Og på nrk.no står det at det blir sol i morgen!

Da har jeg kanskje rett da...

Skrevet

Ny nettside åpnet nå: yr.no samarbeid mellom nrk og meterologisk institutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...