Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvilket yrke syntes dere syntes høres mest spennende ut av sosionom og sykepleien?
Gjest ->>- Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Sosionom. Sykepleiere må være så grusomt fysiske, mens sosionomer kan sitte på rævva hele dagen og preike om de vil. Jeg vil heller diskutere med en gjeng narkiser enn å tørke dem i rævva og tappe blod av dem, liksom.
ragna Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 definitivt sykepleier. liker å få tingene man prater om gjort. nei, jeg er ikke sykepleier.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 sykepleier..masse kule etterutdanningsmuligheter...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Nej..fader mangler nok litt empati jeg, så jeg mener du burde finne på noe annet.......Griserøkter da....??
Liljefjes Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Ta denne testen her, så kommer du kanskje litt nærmere et svar på hva DU passer til å jobbe med ;-) http://jobindex.dk/cgi/typeindikator.cgi Den stemte godt på meg og flere jeg kjenner :-D
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Sosionom. Kem faen gidder å sitte på ræva hele dagen og preike skit? Personlig ville jeg heller skutt meg selv i foten enn å bli noe i helsevesenet, men du spurte alle som likte å jobbe med mennesker. Jeg jobber med turister, det er mennesker(ikke at de alltid oppfører seg slik, men man kan ikke få alt)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå