Surk Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har tenkt å kjøpe meg el bryspumpe.. men veit ikkje heilt kva slags... noken so har og kan anbefale???
På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg har bare brukt en, det er Medela sin. Utrolig god, ogbillig. Jeg betalte 600 for den ny, og har brukt den til begge de to som jeg fikk etter jeg kjøpte den. Mye mer behagelig å bruke en sånn en en manuell
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Medela swing! Kjempe fornøyd med den!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Hadde også en sånn Medela-pumpe, til rundt 600 kroner. Fungerte helt supert, men bråkte litt. Gjorde ingenting i forhold til å pådra seg senebetennelse i håndleddene ved manuell pumpe.
It's all about me Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Brukt Medela her også ,den er supergod, og har fikset maaaaaange liter godmat til lillegutt........og en god del til søplekassa siden jeg hadde et lager der da fryseren røyk mens vi var på ferie *snufs*
Surk Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 ka har dokke kjøpt den??? må handle imora.. reiser heim fra sjukehuset da..
Gjest Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Avent sin er også god.. men hvem som er best vet jeg ikke.. Men da kan man jo også bruke alt av avent sine flasker/ekstra utstyr rett på pumpa.. men kan kanskje det med Medela sin også..
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Jeg har en medela jeg er fornøyd med...men den er gammel og godt ut av produksjon, men vil gjette på at de nye er minst like gode
It's all about me Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Jeg kjøpte min på apoteket. Av flasker så passer iallfall Dr. Brown sine flasker til den.
Surk Skrevet 9. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2007 oki!! Får undersøke ka merke dei har på apoteket her.. veit reflex og har, men hugsar ikkje ka merke.. lyte uansett ha ei imora.. reiser heim fra sjukehuset. .og er avhengig av å pumpe meg!!
It's all about me Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Reflex selger ikke medela. De selger Avente, Dr.Browns manuelle og noen ukjente manuelle merker. Barnas Hus hvis du har det i nærheten, selger Medela.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Medela! Helt super og virkelig en pupperedder :-) Kjøpte vår på apoteket, de bestilt til oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå