Gå til innhold

Elektrisk brystpumpe... noken med erfaring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg el bryspumpe.. men veit ikkje heilt kva slags... noken so har og kan anbefale???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare brukt en, det er Medela sin. Utrolig god, ogbillig. Jeg betalte 600 for den ny, og har brukt den til begge de to som jeg fikk etter jeg kjøpte den.

Mye mer behagelig å bruke en sånn en en manuell :)

Skrevet

Medela swing! Kjempe fornøyd med den!

Skrevet

Hadde også en sånn Medela-pumpe, til rundt 600 kroner. Fungerte helt supert, men bråkte litt. Gjorde ingenting i forhold til å pådra seg senebetennelse i håndleddene ved manuell pumpe.

Skrevet

Brukt Medela her også ,den er supergod, og har fikset maaaaaange liter godmat til lillegutt........og en god del til søplekassa siden jeg hadde et lager der da fryseren røyk mens vi var på ferie *snufs*

Skrevet

ka har dokke kjøpt den??? må handle imora.. reiser heim fra sjukehuset da..

Skrevet

Avent sin er også god.. men hvem som er best vet jeg ikke..

Men da kan man jo også bruke alt av avent sine flasker/ekstra utstyr rett på pumpa.. men kan kanskje det med Medela sin også..

Skrevet

Jeg har en medela jeg er fornøyd med...men den er gammel og godt ut av produksjon, men vil gjette på at de nye er minst like gode :)

Skrevet

Jeg kjøpte min på apoteket.

Av flasker så passer iallfall Dr. Brown sine flasker til den.

Skrevet

oki!! Får undersøke ka merke dei har på apoteket her.. veit reflex og har, men hugsar ikkje ka merke.. lyte uansett ha ei imora.. reiser heim fra sjukehuset. .og er avhengig av å pumpe meg!!

Skrevet

Reflex selger ikke medela.

De selger Avente, Dr.Browns manuelle og noen ukjente manuelle merker.

Barnas Hus hvis du har det i nærheten, selger Medela.

Skrevet

Medela! Helt super og virkelig en pupperedder :-) Kjøpte vår på apoteket, de bestilt til oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...