Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget til min o store forbauselse at sønnen min er kilen.. I dag holdt vi på å leke på stellebordet, som vi pleier, også pleier jeg å blåse på magen hans og under armen hans. Og i dag så begynte han å hikste og le hjertelig når jeg gjorde det.. Samme skjedde når jeg kilte ham med fingrene under armen.. - Jammen er han ikke kilen!

Det er så herlig å høre på ham når han ler...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kjenner godt til det der. Erica er skikkelig kilen og ler så hun hikster når jeg kiler henne på magen, siden, under tær, under haken osv. Det er visst et tegn på at de begynner å bli bevisst på seg selv, for man kan jo ikke kile seg selv på den måten. Skikkelig moro!

Skrevet

Hehe det er moro når man oppdager den der. Mia er også sånn, jeg blåser på magen og hun lukker øynene og koser seg. Kiler henne litt med håret mitt over ansiktet hennes også, og hun hikster og ler høyt :-) Kommer med skikkelig koselyder noen ganger, da blir man glad da :-)

Skrevet

hehe ja det er gøy når de er blitt kilen :-)

Camilla eeeelsker å bli kilt med hår i ansiktet! Hviner av fryd når hun får spesielt pappa sitt hår i ansiktet, så herlig å høre på :-)

Skrevet

Så kjekt at han har blitt kilen. Er veldig morro og se på de små når de ler og koser seg.Gleder meg veldig til Adrian blir kilen på magen og siden. Foreløpig er han kun kilen når mamma tar håret i ansiktet på han. Det finnes ikke noe som er bedre en et lite barns latter, spesielt ikke ens eget barn :o)

Skrevet

he he, så gøy :-)

Jeg synger lille petter edderkopp og kiler litt henne litt på magen når "edderkoppen" krabber oppover. Det er også veldig populært.

Skrevet

Er kjempgøy når barna begynner å bli mer bevisst på seg selv. Jeg merket at Tobias var kilen tidligere i sommer da jeg skulle vaske han under haken og under armene. Plutselig kom smilet og en trillende latter, var bare så herlig å høre på :-) Nå leker og "kosekiler" vi mye :-)

Skrevet

Hihi! Så morsomt! Amanda er mest kilen på lårene, hun ler høyt når vi smører henne etter badingen!

Skrevet

Det er så utolig godt å høre når de små ler.

Blir glad i hele meg. Oda er også kilen på lårene og elsker å bli snutet med ( trykket litt på nesa eller nese mot nese ) . Lykke til med dåpen søndag.

Skrevet

Gutten vår er kjempekilen. Og det er så herlig å høre på at jeg nesten ikke klarer å slutte. Favoritten for tiden er at mamma ligger med hodet på magen hans og sier "Hvor er mamma?" og så følger opp med "Her!" og så blåser jeg på siden på magen. Han ler så han hikster. Og på stellebordet behøver jeg bare å begynne å vaske øverst på låret så vet han at snart blir han vasket/"kilet" under føttene. Både meg og far er kjempekilen selv så det er nok arvelig he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...