Gå til innhold

Gleder meg til helga!! =) Barnefri HELE helga!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup til gode venner på lørdag.. så snuppen skal sove hos mamma.. så tilbød ho seg å ha han fra fredag ( så slipper vi å stresse så ille på lørdags morran). Må legge han selv på fredag da, men det er helt greit. og kommer vel til å dra en tur innom på lørdag! Blir nok merkelig å ikke ha han her! Liker best å ha han her, men blir enklest å ha han der;) Så nå blir det grill og vin på fredag, og brullyp på lørdag! ;) Snuppen er 7 mnd.. og kjempe vant til besteforeldra sine! ;) (ser de vel minst 5 dager i uka.. og har akkurat vært en uke i danmark sammen med de.) Men.. Bekymrer meg alltids litt likevel! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er altfor tidlig å la barnet være borte fra fredag til søndag! Ta deg i sammen! Neida,hehe måtte bare tulle litt,men er sånt innlegg som fort kan komme når man skal være borte fra barnet sitt..:) Håper du får det kjempefint:) Kos deg masse og nyt barnefriheten:) Fortjener det av og til:)

Skrevet

hehe.. skal nyte det. Men skal en tur innom han på lørdags formiddag da! Må se han! ;) og være litt sammen med han! Skal kose meg masse.. drikke masse kaffe med bayiles! ;)

Skrevet

Nå får du virkelig ta deg sammen!! Kaffe og bailey's??? Skal du drikke noe må du ta den en skikkelig drink, som san fransisco!!!!!

(hilsen meg som har byttet nick, har ikke sagt det til deg gitt..)

Skrevet

Ta en drink eller noe for meg også da!! hehe Blir vel en stund til jeg får tatt meg noe siden lillegutt bare er 12 uker:)

Skrevet

åå, hørtes litt deilig ut d da :o) kos deg masse! har lyst å ha litt tid sammen med pappa'n jeg da.. la han sove hos foreldrene mine en natt. men er så stress å pumpe seg såå mye, han er jo et matvrak så det holder! så lurer på når d blir. åssen går d med natt-avvenningen?? vi begynte for to netter siden! klem!

Skrevet

natt avveninga gikk ikke det.. sov fortsatt ikke gjennom etter 6 netter.. så da er målet nå mat en gang om natta.. ( har vært oppe 2-3 ganger..) og etter et par uker så prøver vi igjen.. ! ;)Lykke til da! Hvordan har disse to nettene gått?

Skrevet

første natta: mat kl 22:15. pappa'n roet han halv to, halv tre og halv fire (tok bare 5, max 10 min) jg løp inn å amma han kl 4. (var redd han var tørst, og kommunen hadde tatt vannet vårt)

andre natta: mat 22:15. pappa'n roet han kl tre, halv fire, ti på fire. så sov han til halv 6, og da amma jeg han.

i tillegg har vi flyttet han ut av rommet vårt så han ikke skal lukte meg, så nå ligger han i baren vår, hehe ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...