Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for mannen som er hjemme i pappa perm og holde litt styr på leker og smokker. Jeg har hatt så fin orden på det i alle de mnd jeg var hjemme, men nå finner jeg en smokk mindre hver dag og lekene minker sakte men sikker de også! Jeg liker å rydde opp lekene hver kveld, for da ser det liksom litt mer voksent ut her, men han er ikke så nøye på det, og hvis jeg er skikkelig sliten etter jobben orker jeg ikke begynne å rydde med han bare liggende på sofaen... ahhhh!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi at ofte er menn ikke flinke til å gjøre flere ting samtidig som oss kvinner :)

Drar ikke alle over samme kam, men slik er det ofte.

Vi kvinner har det innebygd i oss!!

Skrevet

hehe... likestilling meg midt i ræva!! Den dagen menn føder skal jeg gå med på at vi kan likestille kjønnene fullstendig. I mellom tiden velger jeg å mene at menn er menn og kvinner er kvinner. Noe er de best på andre ting kan vi best!!

Skrevet

mannen var faktisk kjempeflink da han hadde permisjon. Vasket gulvet. laget middag og greier. Men nå som begge jobber så freser jeg over alt, rydder sammen leker, vasker klær, oppvask, mat etc. Han sitter i stolen sin eller sover på sofaen... (Han er flink til å drive på ute da, men inne er det visstnok jeg som rår.) Blir sliten og lei av å være så effektiv bestandig jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...