<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Merkelig at det skal være så artig å henge ut andre inne på siden her... Spesielt til hun som blir kalt mamma til en stor og en liten. Og attpå til så er personene som gjør det anonyme?? Mener at om man er så tøff og skal henge ut andre,si hvor dumme eller er uenig med en person så bør man kunne vise nicket sitt og stå for det man mener vel? Og av og til så er det lov å holde kjeft eller å la være å svare på "teite" innlegg. Bare min mening altså og jeg signerer ALLTID med mitt nick når jeg har noe å si,ellers lar jeg være:) Er dritt lei alle svar som slenger dritt og det står ANONYM under... Voks opp og stå for hva dere mener sier jeg! Ellers så var det ikke noe annet,måtte bare få sagt det:)Ha en fin kveld alle sammen:)
Januar 2010 <3 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Enig!!!!!!!!!!! Tragisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Ja, jeg synes det ødelegger med sånne innlegg...dessuten hører det bedre hjemme på kranglesiden da, men det gjør vel kanskje denne diskusjonen her også da
Tone & Mari Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Eg syns vel det er nokså feigt og skrive ting under anonym knappen i det heile eg og... I alle fall når det går rett på personer slik det ofte gjer...
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 jeg bruker anonymknappen for å gjemme meg litt av og til. Orker ikke så myte hets på meg som person. Men driver ikke med noe hetsing da, så, da er jeg vel en lovlig anonym...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 Denne siden er ikke ment som ett krangle innlegg. Mer som at jeg bare vil si ifra om hva jeg synes om uthenging av andre. Og det er på denne siden jeg synes det skjer derfor legger jeg det ikke ut på kranglesiden:) Skjønner godt at folk bruker anonym knappen når det er ting man kanskje syntes er flaut å svare på,men det blir som sagt noe annet,og er vel mest derfor den er her:) Men som sagt,er ikke ett innlegg for å provosere noen:)
Tone & Mari Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 det er heilt sjukt når det har gått så langt at ein skriver under med anonymknappen for å unngå hets... ikkje noe kritikk mot deg altså men da burde ein virkelig vurdere om denne siden her virkelig fungere som den skal... nemlig en plass der ein kan følge andre som har barn på samme alder...
mamma til to i oktober Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Føler det på samme måte som deg, meg & lille vampyr. Så nå går eg over til Babyverden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå